سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی زن خوش شانس: کدام یک از این دو زن، شانس زنده ماندن دارد!؟

آزمون شناسایی زن خوش شانس: آزمونی که امروز در بخش تفریح و سرگرمی اهل فان منتشر شده است از جمله آزمون هایی است که برای پاسخگویی علاوه بر دقت و تمرکز نیازمند اطلاعات عمومی است. در تصویر آزمون شناسایی زن خوش شانس، شما دو گردشگر را مشاهده می کنید که هر کدام در حال فرار از خطری هستند. اما یکی از این دو شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد، او را شناسایی کنید.

این آزمون همانند دیگر آزمون ها با محدودیت زمانی روبرو است و شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه این معما یا آزمون را رمزگشایی و حل کنید. ما اطمینان داریم که آزمون شناسایی زن خوش شانس می تواند به خوبی ذهن شما را مشغول کند و به این وسیله مغزتان ورزش مناسبی خواهد داشت. ورزش هر روزه مغز در  سلامت این اندام حیاتی بدن و نیز افزایش توانائیها و مهارت های شناختی شما نقش موثری دارد. با مجله اهل فان و آزمون شناسایی زن خوش شانس همراه باشید.

آزمون شناسایی زن خوش شانس

معماهای تصویری امروز در شبکه های اجتماعی با اقبال فراوانی روبرو هستند. چرا که  سطح پیچیدگی آنها حتی چابک ترین ذهن ها را در معرض آزمایش قرار می دهد. با کمک آزمون شناسایی زن خوش شانس میزان استعدادها و توانائیهای خود را محک بزنید و نشان دهید که در حل معماهای تصویری یک نابغه حرفه ای هستید.

طراح این آزمون معتقد است که تنها 17 درصد از اشتراک کنندگان در آزمون شناسایی زن خوش شانس توانسته اند در زمان مشخص شده آن را حل کنند. آیا فکر می کنید این آزمون نیز همانند دیگر آزمون ها برای شما اسان و ساده است؟

در تصویر آزمون شناسایی زن خوش شانس، شما می توانید یک صحنه جالب را مرور کنید که در آن دو ماجراجو وجود دارند که به نظر می رسد با یک مشکل جدی مواجه شده اند، هر دوی آنها با خطری مواجه هستند. یکی با دسته ای پشه های تسه تسه مواجه است و دیگری با یک ببر. به محیط اطراف آنها بسیار توجه کنید و سعی کنید در کمتر از 5 ثانیه بفهمید که کدام یکی شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد. به عبارت دیگر کدامیک در معرض خطر کمتری است.

 

تصویر آزمون شناسایی زن خوش شانس

آزمون شناسایی زن خوش شانس

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از این دو نفر زنده خواهد ماند، دارید!

.

.

.

.

.

.

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن خوش شانس

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زن خوش شانس: زن سمت راست بیشتر در معرض خطر است. دسته زیادی از پشه های تسه تسه او را دنبال و قطعا او را نیش خواهند زد. نیش این پشه ها سبب بیماری خواب در این زن خواهد شد و چون حجم ورودی سم این پشه به بدن این زن زیاد است، به احتمال زیاد خواهد مرد. اما زن دیگر در دست آتش دارد و معمولا حیوانات از آتش می ترسند. اوئ می تواند با آتش زدن هیزم های بیشتر ببر را فرار دهد.

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد بازیگر

پاسخ آزمون شناسایی زن خوش شانس را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زن خوش شانس رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی؛میتونی بگی کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون شناسایی همسر مرد بازیگر: اگر باهوشی سریع بگو کدوم یکی از زن ها، همسره بازیگره؟

اگر تیزبین هستی شناسایی فرد سالم در میان روانی ها رو انجام بده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =

دکمه بازگشت به بالا