سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی خانواده واقعی؛اگه گفتی کدوم خانواده واقعی می باشند!؟

آزمون شناسایی خانواده واقعی؛ در آزمون شناسایی خانواده واقعی شما با یک تصویر بسیار جالب از دو خانواده روبرو هستید.به نظر می رسد هر دو خانواده زندگی شاد و خوشی را در کنار هم سپری میکنند ولی در واقع یکی از آنها یک خانواده واقعی نمی باشد.

آیا میتوانید با ذکر دلیلی منطقی بگویید کدام خانواده تقلبی می باشد؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

شما باید بتوانید در مدت زمان تعیین شده 8 ثانیه ای خانواده واقعی را شناسایی کنید و دلایل خود را مطرح کنید.اگر آماده حل کردن این معمای تصویری می باشید پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

تصویر آزمون شناسایی خانواده واقعی

آزمون شناسایی خانواده واقعی

برای ارائه پاسخ درست لازم است ذهن خود را آرام کنید. در محیط آرام قرار گرفته و پس از بررسی جزئیات بهترین جواب را ارائه دهید. ما به شما قول می دهیم که آزمون شناسایی خانواده واقعی به خوبی ذهن شما را درگیر خواهد کرد. خانواده واقعی را تشخیص دهید و ببینید براساس نشانه ها، کدامیک از افراد بالا یک خانواده هستند. دلایل خود را مطرح کنید.

بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بازی های فکری گزینه مناسبی برای تمرین دادن مغز شما محسوب می شوند. بر همین اساس وب سایت اینترنتی اهل فان آزمون شناسایی خانواده واقعی را با شما به اشتراک گذاشته است. البته باید یادتان باشد که برای حل این آزمون زمان شما بسیار محدود است و شما باید کمتر از 8 ثانیه، پاسخ آن را ارائه دهید.

اینم قشنگه: تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

سوالات هوش تصویری یکی از انواع بازی های فکری است که توانسته است در فضای اینترنت طرفداران فراوانی پیدا کند. این سوالات به خوبی میتوانند ذهن افراد را مشغول کرده و آن را به یک چالش جدی دعوت کند. چالش از این جهت که ارائه پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، اما برای رسیدن به پاسخ باید شما بتواند از مهارتهای شناختی خود به خوبی استفاده کنید.

برای پاسخ دادن زیاد عجله نکنید! آزمون شناسایی خانواده واقعی در عین سادگی می تواند برایتان چالش برانگیز باشد. دقت کنید. عجله کردن و بی توجهی به جزئیات می تواند سبب شود که پاسخ اشتباه ارائه دهید. اگر تاکنون پاسخ را پیدا نکردید، بهتر است با دقت بیشتری تصویر را بررسی کنید.

اینم قشنگه:آزمون شناسایی آدم ربای واقعی؛ کدامیک از افراد موجود در تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

پاسخ آزمون شناسایی خانواده واقعی

به خانواده سمت چپ نگاه کنید. خوشحالی واقعی در چشمان همه اعضای خانواده موج می زند. پدر خانواده و دختر خانواده لباس خاصی پوشیده اند و احتمالا خود را برای یک مراسم خاص آماده کرده اند. پس به نظر نمی رسد که این خانواده واقعی باشد.

اما تصویر سمت راستی به نظر می رسد افراد بیشتر در حال نمایش دادن هستند. یکی از افراد به صورت مصنوعی به سر کودک دست محبت کشیده است. همچنین باید گفت که به نظر می رسد که کودک واقعا یک کودک نیست. سر او از اندازه معمول بزرگتر است. احتملا او یک کوتوله هست. پس این یک خانواده نیست.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده واقعی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی خانواده واقعی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خانواده واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی دانش آموز متقلب؛با پیدا کردن دانش آموز متقلب در 10 ثانیه، ثابت کنید که نابغه اید!

تست شخصیت شناسی شعله آتش: آیا شما فردی صادق هستید یا دروغگو؟!

 آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

آزمون تشخیص جنسیت بیمار باندپیچی: اگر درست حدس بزنی جزو 5 درصد افراد تیز هوش جهانی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا