سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

آزمون شناسایی خانواده ساختگی: اگر شما در حل سوالات، معماها و چالش های تصویری یک متخصص باشید، می توانید آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی را در 5 ثانیه حل کنید. آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی و موارد مشابه که در فضای اینترنت به معمای تصویری معروف شده اند، می توانند به خوبی ذهن شما و توانائیهای شناختی شما را به چالش بکشند.

آزمون ها و سوالات تصویری همانند آزمون شناسایی خانواده ساختگی به یکی از مورد علاقه های کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است. چرا که این آزمون هم میوتوانند سرگرم کننده باشند و هم اینکه می توانندیک تمرین ورزشی خوب برای مغز شما باشد.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

عبور از این آزمون ها و سوالاتی شبیه آزمون شناسایی خانواده ساختگی در چند ثانیه واقعا مشکل است و تنها یک ذهن خلاق و چشم تیزبین می تواند آنها را حل کند. شما نیز اگر به صورت مستمر و منظم با آزمون سوالات تصویری وب سایت اهل فان همراه شوید بعد از مدتی ناخودآگاه می فهمید که دقت تان بیشتر شده و جزئیات را به خوبی مشاهده می کنید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 

آزمون شناسایی خانواده ساختگی

در آزمون شناسایی خانواده ساختگی شما با دو تصویر از دو خانواده مختلف مواجه هستید. ماموریت شما در این آزمون آن است که تنها موردی را که نادرست است شناسایی کنید. آیا به ظرفیت ذهنی خود اعتماد دارید؟ شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی خانواده ساختگی محدودیت زمانی 5 ثانیه ای دارید.

برای اینکه بتوانید بر این معمای تصویری غلبه کنید، باید مانند یک نابغه تحلیل کنید. علاوه بر این، شما باید تمام مهارت های خود را به عنوان یک محقق و کارآگاه فعال کنید زیرا تنها در این صورت می توانید پاسخ را پیدا کنید.

همینطور فکر نکنید که آسان است. چون طبق آمار تمرین ذهنی حداقل 2 درصد درست بوده است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید شکست بخورید، بهتر است تمام استعدادها و مهارت‌های شناختی خود را در این آزمون پیاده کنید.

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

تصویر آزمون شناسایی خانواده ساختگی

آزمون شناسایی خانواده ساختگی

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ساختگی

تمام کسانی که تا اینجا آمده اند به این دلیل است که آنها بخشی از آن 98 درصد از کاربرانی هستند که نتوانسته اند چالش ذهنی را حل کنند. پس پیشنهاد می کنیم منتظر توضیحات باشید. البته نباید نگران باشید. این ازمون تنها یک تمرین خوب برای فعالیت مغز شما بوده و شما به مانند جسم تان لازم است، لحظاتی از روز را به تمرین مغزتان اختصاص دهید و سلامت آن را تضمین کنید. به بالا برگشته و تصویر را بیشتر مطالعه کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ساختگی: خانواده سمت چپ یک خانواده ساختگی است! دلیل؟ طبق تصویر، شخصیتی که در مرکز قرار دارد روی سینه پیراهنش یک میکروفون تعبیه شده است که نشان می دهد آنها گروهی از بازیگران هستند که در حال نقش بازی کردن در یک فیلم هستند. پاسخ شما چه بود؟ چه استدلالی داشتید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ساختگی

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی خانواده ساختگی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سمت چپی خانواده ساختگی است و صحنه ی یک فیلم است .
    میکروفون روی لباس مرد وسطی معلومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا