سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ شما در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه با یک تصویر از یک درمانگاه مواجه هستید. بیمارانی بر روی تخت دراز کشیده اند که گویا همگی در یک تصادف دست و پایشان شکسته است. پرستاری که بر بالین بیماری ایستاده است و …

همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشتباه فاحش دیده می شود.شما باید این اشتباه را پیدا کنید.

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

شما باید بتوانید اشتباه تصویر را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید. بنابراین ما از شما می خواهیم به دقت به تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه نگاه کنید. تمام زوایای تصویر را بررسی کنید تا به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

تنها کاری که شما باید در این چالش بصری انجام دهید این است که به جزئیاتی که در تصویر دیده می شود با دقت نگاه کنید. هر یک از جزئیات، هر چقدر که مهم نباشند و پوچ به نظر برسند، اما مطمئنا به شما در یافتن راه حل کمک می کند. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

سوال تصویری معمایی امروز یکی دیگر از چالش برانگیزترین پازل های تصویری موجود در اینترنت می باشد. برای پاسخگویی به این سوال، شما باید از تمام دقت، تمرکز و هوش خود استفاده کنید. احتمالا در طول غلبه بر این چالش، دچار یک دردسر واقعی خواهید شد. چرا که برای انجام این چالش زمان محدود 10 ثانیه ای در اختیار دارید.

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس این اتفاق افتاده است، نگران نباشید، زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل این معما را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که اشتباه کجاست.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

اگرپاسخ را پیدا نکردید، می توانید هر چند بار که می خواهید و می توانید آن را امتحان کنید. اما اگر منصرف شده اید، به شما نشان خواهیم داد که اشتباه کجاست. به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید.کاملا مشخص است که اشتباه در کجاست. به وزنه ها دقت کنید. وزنه ها باید پایین قرار می گرفتند. البته اگر آبی که از دماغ بیمار روبرو خارج می شود را آب ریش بینی به حساب نیاوریم و خون بدانیم، باید گفت خون آبی وجود ندارد.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

این هم جالبه: آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس؛ دزد گردنبند الماس چه کسی می باشد!؟

آزمون شناسایی آدم دروغگو؛ چه کسی خود را به مریضی زده تا از زیر کار در بره!؟

 تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

 آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

 معمای شناسایی زندانی فراری؛باهوشا بگن چه کسی از زندان فرار کرده است؟

 آزمون شناسایی دزد لباس؛ دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

 با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + ده =

دکمه بازگشت به بالا