سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی اشتباه تصویر؛ اگر ادعای باهوش بودن میکنی اشکال تصویر را در 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر؛ در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر، شما بایک روز عادی در یک پارک روبرو هستید. مادربزرگی که به همراه نوه خود در پارک نشسته است. پسر جوانی که حیوان خانگی خود را به پارک آورده است و زوج جوانی که یکی از آنها درحال خواستگاری کردن می باشد. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشکال در تصویر دیده می شود. به نظر شما آن اشکال چه می تواند باشد؟

آیا شما می توانید با توجه به تصویر و نشانه ای که در آن وجود دارد اشتباه تصویر را شناسایی کنید؟

اینم قشنگه: تست شخصیت نماد هندسی؛نمادی که انتخاب می کنید گوشه ای از شخصیت شما را آشکار می کند!

اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر میبینیم . فقط در خاطر داشته باشید برای حل این معما شما دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید پس شما باید خیلی سریع با دیدن تصویر به یک نتیجه گیری منطقی دست پیدا کنید. این شما و این هم تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر.

اینم جالبه: معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر

آزمون شناسایی اشتباه تصویر

شاید بپسندید: در تست شخصیت رابطه و روابط مشترک بفهمید چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و تحریک میکند!

با کمک آزمون شناسایی اشتباه تصویری، اثبات کنید که توانائیهای ذهنی و تصویری شما بهترین است. این معمای تصویری را با هر کسی که این گونه معماها و سوالات هوش را دوست دارد به اشتراک بگذارید. مطمئن هستیم این آزمون می تواند یک جایگزین عالی برای اوقات فراغت شما باشد.

با کمک بازی های فکری و سوالات هوش می توان، میزان قدرت توانائیهای تصویری و ذهنی خود را محک بزنیم. شما با کمک این بازی ها علاوه بر اینکه می توانید خود و اطرافیانتان را سرگرم کنید، ناخواسته در رشد و توسعه توانائیهای شناختی خود و اطرافیانتان می توانید موثر باشید. در این بازی ها زمان محدود سبب می شود که شما دقیق تر و جدی تر دقت و تمرکز کنید و این مسئله به افزایش فعالیت مغز شما کمک زیادی می کند.

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر نیز اشتباهی به وضوح دیده می شود. اما تنها یک چشم تیزبین و ذهن خلاق می تواند در کمتر از 8 ثانیه آن را شناسایی کنید.به باور سازندگان این معمای تصویری هر کسی ممکن است از نقطه نظر خود به این معما پاسخ دهد. پاسخ شما افق دید شما و حتی نوع نگاه شما را به عرف ها و عادت های معمول نشان می دهد.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی فرد قدیمی؛فقط یک تیزبین میتواند فردی که از گذشته آمده است را بشناسد!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر

بسیاری از پاسخ دهندگان ممکن است بلافاصله خطای تصویر را در درخواست ازدواج دختر از پسر خلاصه کنند. عده ای هم ممکن است به انگشتر زنانه اشاره کنند. اما سازنده این پازل معتقد است که امروزه گاهی برخی زنان ممکن است بر خلاف سنت های رایج از یک مرد خواستگاری کنند. و به فیلم خواستگاری(The Proposal) با هنرپیشگی ساندرا بولاک اشاره می کنند که در آن زن قهرمان فیلم از نقش اول مرد فیلم خواستگاری می کند.

بعضی از پاسخ دهندگان هم اشکال تصویر را به استخوان گربه دانسته اند و معتقدند سگ ها به چنین استخوان هایی علاقمند هستند. اما واقعیت این است که گربه ها نیز تا اندازه ای به استخوان علاقمند هستند و حتی دیده اید که گربه های کوچه شما ساعت ها مشغول لیسیدن یک تکه استخوان هستند.

اشکال اساسی در پایه های نیمکت است که به نظر می رسد فقط یک پایه دارد. سازنده این معما معتقد است که کمتر کسی متوجه این اشکال بزرگ در تصویر شده است.

شاید خوشتان بیاید: سوال هوش شناخت دزد؛اگه ادعا میکنی باهوشی دزد را از میان برادرها گیر بیار

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی اشتباه تصویر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

آزمون شناسایی پلیس تقلبی؛اگر باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا