سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی؛ کدامیک از افراد موجود در تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی؛ در تصویر آزمون شناسایی آدم ربای واقعی ما صحنه ای از محل بازی کودکان را در پارکی مشاهده میکنیم که کودکی در آن مشغول بازی می باشد و در اطراف محل بازی نیز چند نفر آدم غریبه وجود دارد،والدین کودک به علت سر به هوا بودن و به خیال اینکه اتفاقی برای کودکشان نمی افتد به دنبال غذا و ناهار رفته اند ولی متاسفانه یکی از این افراد که دور زمین بازی می باشد یک کودک ربا می باشد.

با کمک نشانه ها شما باید زودتر کسی را که تصمیم آدم ربایی دارد را شناسایی کنید.آیا از عهده این کار بر می آیید؟

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت انتخاب کلید: کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق اسرار بگوید چه شخصیتی دارید!

این آزمون نیز دارای محدودیت زمانی می باشد و تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا با ارائه دلیلی منطقی کودک ربا را شناسایی کنید، در آزمون شناسایی آدم ربای واقعی شما باید بتوانید به کمک برخی نشانه ها آدم ربا را شناسایی کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم بببینیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

تصویر آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

همواره باید یادتان باشد که برای حل تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به پاسخ درست دست پیدا کنید.

بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها می توانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد.مجله اینترنتی اهل فان به عنوان تخصصی ترین وب سایت ایرانی افتخار این را دارد که هر روز این گونه معماهای تصویری را خدمت شما خوانندگان ارائه دهد.

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت های جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد.به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … جلوگیری کند.

اینم قشنگه ببین: آزمون یافتن قاتل سریالی:عمرا بتونی قاتل سریالی رو فقط از روی عکس تشخیص بدی!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی؛ به نظر شما کدامیک فرزند واقعی زن و شوهرموجود در تصویر نیست؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

آیا توانستید پاسخ را پیدا کنید؟ پاسخ کاملا در جلوی چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی دقیق به افراد داخل تصویر بیندازید.. به نظر نمی رسد دلقک و مردی که عینک دودی به چشم دارد، آدم ربا باشند. چون هیچ نشانه ای نمی توان دید که آنها آدم ربا باشند.

نگاهی دقیق به پیرزن بیندازید. به نظر میرسد که او یک پیرزن واقعی نیست و تغییر چهره داده است. از روی کلاه گیس و عینک او مشخص است. همچنین او واقعا قلاب بافی نمی کند. به چوب ها دقت ها کنید. چون چوب های قلاب بافی نیستند.در تصویر کاملا مشخص است که چوب غذاخوری می باشند.

اینم ببین: تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربای واقعی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی آدم ربای واقعی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم ربای واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون ذهن فرد اسکیت باز،فقط 3٪ افراد می‌توانند خطای تصویری را سریع پیدا کنند!

 آزمون بینایی حرف خاص:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

 آزمون شناسایی دانش آموز متقلب؛با پیدا کردن دانش آموز متقلب در 10 ثانیه، ثابت کنید که نابغه اید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا