سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت معلم فقیر: کدامیک از معلمان حاضر در سلف سرویس، فقیر است!؟ چرا؟

آزمون شناخت معلم فقیر: یک ازمون دیگر و یک چالش جدید برای محک توانائیهای شما. این توانائیها شامل قدرت مغز و ذهن شماست که رابطه مستقیم با توانائیهای شناختی شما دارند. این آزمون با محدودیت زمان 6 ثانیه ای برای ارائه پاسخ، از جمله سوالات تصویری است که تنها تیزبینی نمی تواند به حل آن کمک کند. سطح ادراک و تحلیل شما نقش مستقیم در ارائه پاسخ درست به این آزمون را دارد. پس آزمون شناخت معلم فقیر مجله سرگرمی اهل فان را از دست ندهید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

همانطور که اشاره شد شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا این معمای تصویری را شکست دهید. تحلیلی که شما ارائه می دهید قدرت ذهن شما را برملا می کند و شما با بررسی چنین سوالاتی می توانید هر روز قدرت تحلیل و ادراک خود را افزایش دهید. فراموش نکنید که برای افزایش سطح مهارت های شناختی و قدرت تحلیل خود، لازم است هر روز به صورت مرتب انجام و تحلیل آزمون های تصویری را در برنامه های خود قرار دهید.

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناخت معلم فقیر

این بار نمی خواهیم برای شما نگرانی ایجاد کنیم. این سوال آنقدرها هم که احساس می کنید، سخت نخواهد بود. شما تنها باید از قدرت تحلیل و ادراک خود استفاده کنید و بتوانید بهترین تحلیل را برای شناسایی معلم فقیر ارائه دهید.

در تصویر آزمون شناخت معلم فقیر شما قادر خواهید بود 3 معلم را در حال دریافت غذای خود در غذاخوری مدرسه مشاهده کنید. همه چیز نرمال و عادی به نظر می رسد، اما به نظر می رسد که یکی از معلمان اوضاع اقتصادی خوبی ندارد! آیا فهمیدید که کدامیک از معلمان اوضاع مناسبی ندارد؟ دلیل منطقی خود را ارائه دهید.

یادتان باشد برای ارائه تحلیل و پاسخ مناسب فقط 6 ثانیه فرصت دارید. پس با آزمون شناخت معلم فقیر و مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.فراموش نکنید که این آزمون را با دوستان و اطرافیان خود نیز به اشتراک بگذارید.

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

آزمون شناخت معلم فقیر

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت معلم فقیر

ایا پاسخ آزمون شناخت معلم فقیر  را پیدا کردید؟ توانستید تحلیلی درست ارائه دهید؟ اگر به دنبال زمان اضافی برای تکمیل تحلیل خود هستید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت معلم فقیر: معلم وسطی مشخص است که وضعیت اقتصادی جالبی ندارد. او غذای زیادی از سلف سرویس دریافت کرده است.گویا تصمیم دارد، شام خود را نیز در مدرسه نوش جان کند. او فرد لاغری است و به نظر نمی رسد که پرخوری باعث شده باشد که او کلی غذا بردارد.

پاسخ آزمون شناخت معلم فقیر

امیدواریم از پاسخ آزمون شناخت معلم فقیر رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

آزمون شناسایی همسر گنگستر؛در یک نگاه آیا میتوانید تشخیص دهید که کدام زن،همسر مرد گنگستر است!؟

آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا