سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب،چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب: تست ها، سوالات هوش، بازی های فکری و پازل‌هایی که در شبکه های اجتماعی ارائه می شوند، راهی مطمئن برای محک زدن دقت، تمرکز و بینایی شما. این پازل ها مغز شما را به چالش می کشند و به شما گوشزد می کنند که تا چه اندازه مغز شما فعال است.  در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب بار دیگر دقت، تمرکز و قدرت بینایی شما را در مجله اهل فان به چالش می کشیم. شما با انجام این تست ها خواهید توانست، قدرت بینایی، تمرکز و دقت خود را بسنجید. اگر آماده هستید با چالش امروز اهل فان همراه باشید.

اینم ببین: ماجراجویی یا منطقی؟ بیا با تست روانشناسی تیپ شخصیتی بهت بگم تا باورت نشه!

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب، شما با چندین عکس روبرو هستید. در هر کدام از این تصاویر، عدد پنهان شده است. تنها یک چشم تیز بین و یک مغز فعال می تواند در عرض 10 ثانیه عدد موجود در هر عکس را پیدا کنید. برای رمزگشایی از این بازی فکری، شما به دقتع، تمرکز و همچنین صبر زیادی نیاز خواهید داشت.احتمالا خیلی از ماها نیاز به یک ذره بین خواهیم داشت. شما همواره می توانید جدیدترین تست ها و آزمون ها را در مجله اهل فان مطالعه کنید. اگر آماده باشید به ترتیب، عکس ها را مرور می کنیم.

اینم قشنگه: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

تصویر شماره 1

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب-1

.

اینم جالبه: آزمون شناسایی آدم ربای داخل پارک: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

همانطور که اشاره شده در هر یک از تصاویر زیر یک عدد از معرض دید پنهان شده است. آیا می توانید تشخیص دهید که عدد چیست؟ چه عددی در این موزاییک رنگارنگ پنهان شده است؟ آیا نیاز به سرنخ دارید؟  پس شما باید به دنبال عدد زوج باشید.

تصویر شماره 2 در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب-2

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب؛کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی کنید.

این هم جالبه: در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

.

خوب اگر مورد اول را یافتید به تصویر دوم نگاه بیندازید. آیا عدد موجود در تصویر دوم را شناسایی کردید؟ با دقت به تصویر نگاه کنید. به کمک نیاز دارید؟ همان عدد قبلی در تصویر اول را می توانید در این تصویر نیز ببینید.

تصویر شماره 3

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب-3

این تست شخصیت هم قشنگه: تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

.

خوب به این عکس هم نگاه بیندازید! آیا شما توانستید عدد موجود در این تصویر را بیابید؟

پاسخ های آزمون

 

شما می توانید برای دیدن پاسخ به این تصاویر مراجعه کنید و عدد را ببینید!

اینم ببین: تست هوش مربع و اعداد؛این معما را حل کنید و مربع را کامل کنید و نشان دهید یک نابغه اید.

پاسخ تصویر شماره 1 در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب-پاسخ1

خوب اگر عدد را پیدا نکردید می توانید به این تصویر مراجعه کنید. این به معنای تسلیم شدن نیست. شما با انجام پازل ها و تست مشابه در مجله اهل فان می توانید، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید. با افزایش فعالیت های مغزی، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. خوب این شما و پاسخ.

پاسخ تصویر شماره 2

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب-پاسخ2

راه حل در این تصویر دیده شده است. این هم جواب. چقدر آسان.

اینم ببین: آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

پاسخ تصویر شماره 3 در آزمون تمرکز با تصاویر عجیب

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب-پاسخ3

احتمالا اکثرا شما دوستان در مجله اهل فان توانسته اید پاسخ این سوال را پیدا کرده باشید. پاسخ این تصویر نیز عدد 20 است که به خوبی در عکس دیده می شود.

این هم جالبه: آزمون شناسایی والدین نوزاد گوگولی: در 5 ثانیه بگو پدر و مادر واقعی نوزاد کدوما هستن؟!

چگونه پازل ها به رشد مغز کمک می کنند؟

این بدان معناست که وقتی ما یک پازل را انجام می‌دهیم، نیاز است که هر دو طرف مغز ما با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. همانطور که قطعات پازل را مرتب می کنیم، برنامه ای ایجاد می کنیم، سعی می کنیم قطعات را با هم تطبیق دهیم، عملکرد شناختی خود را افزایش می دهیم، کل مغز خود را تمرین می دهیم و به جلوگیری از زوال شناختی کمک می کنیم.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

تست مغز جزئی بین؛چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا