سرگرمیتست بینایی

آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

آزمون بینایی زنبور متفاوت: مجله سرگرمی اهل فان یک چالش تصویری جدید را برای افراد با تجربه در بازی های ذهنی آماده کرده است.آیا می توانید آن را حل کنید؟ در این مطلب یک چالش تصویری شگفت انگیز را برای شما به اشتراک گذاشته شده است که شما در آن، باید به دنبال یک شی کوچک باشید. شما با کمک آزمون بینایی زنبور متفاوت می توانید مهارت های تصویری و ذهنی خود را ثابت کنید. اما باید بدانید که حل این چالش در 10 ثانیه آسان نیست.

این هم جالبه: تست هوش شباهت لامپ؛ آیا می توانید شبیه ترین لامپ سیاه را با لامپ قرمز پیدا کنید؟

آزمون بینایی زنبور متفاوت

این چالش به گفته چندین کاربر اینترنتی که نتوانستند آن را حل کنند یک چالش فوق العاده است و خودشان تأیید کردند که این یک آزمایش پیچیده است. آیا شما فکر می کنید که شما بهترین آدم در تیزبینی و جزئی نگری هستید! این چالش یا آزمون بینایی زنبور متفاوت به شما در این زمینه کمک می کند. 10 ثانیه فرصت خواهید داشت تا رکورد خود را ارتقا دهید و یا اینکه به دیگران اثبات کنید واقعا دارای بینایی یک عقاب هستید.

تست هایی که مجله سرگرمی اهل فان برای شما آماده می کند، یک سرگرمی عالی برای اوقات فراغت و همچنین ابزاری برای افزایش ظرفیت و توانایی بینایی شما در میان سایر مهارت ها است

این چالش شامل یافتن زنبور متفاوت در میان زنبورها در کمتر از 10 ثانیه است. از هر زنبور دو عدد در تصویر وجود دارد. زنبور تنها و تک را پیدا کنید. اگر بتوانید

.این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، به نوبه خود شما دارای قدرت دید، دقت و تمرکز عالی هستید.اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید

اینم قشنگه: تست شخصیت نماد هندسی؛نمادی که انتخاب می کنید گوشه ای از شخصیت شما را آشکار می کند!

آزمون بینایی زنبور متفاوت

این تست هم جالبه: تست هوش مربع و اعداد؛این معما را حل کنید و مربع را کامل کنید و نشان دهید یک نابغه اید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

پاسخ آزمون بینایی زنبور متفاوت

تصویر از تصویرگر معروف مجارستانی Gegerly Dudas است که به صورت آنلاین و در اینترنت با نام Dudolf شناخته می شود. او از هنر خود برای سطح ارتقای توانائیهای شناختی مخاطبان خود استفاده می کند. کرونومتر خود را تنظیم کنید تا از زمان تخمینی تجاوز نکنید. احتمالا 10 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر هنوز نتوانستید 10 ثانیه دیگر هم به شما وقت داده می شود.

اینم جالبه: آزمون پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی زنبور متفاوت-پاسخ

چطور گذشت؟ زنبور را پیدا کردید؟ اگر توانستید آن را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! قبل از جشن فراموش نکنید که کجا آن را پیدا کرده اید تأیید کنید، در اینجا به شما می گوییم کجا بود.

قلبی که ما خیلی دنبالش می گشتیم در جایی از تصویر که علامتگذاری شده است، پنهان بود. اگر با جواب تو مصادف بود، تو نابغه ای! درک و دقت بینایی شما شگفت انگیز است. علاوه بر این، تفاوت شما در الگوهای رنگ ها و شکل ها بسیار پیشرفته است.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی آدم ربا؛اگه تیزبین باشی، می‌تونی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی؟

آزمون بینایی زنبور متفاوت-1

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

ورزش کردن مغز با بازی های فکری

تیز نگه داشتن ذهنتان به خصوص در حال حاضر مهم است. به گفته ربکا مارکوس، LCSW، روان درمانگر دارای مجوز در نیویورک که در زمینه ذهن آگاهی تخصص دارد، بازی های مغزی به چند دلیل مهم هستند:

آنها می توانند به افزایش تمرکز، تمرکز و حافظه کمک کنند.
آنها می توانند به ما کمک کنند تا در فعالیت های روزانه حضور بیشتری داشته باشیم.
در حالی که به نظر نمی رسد بازی های مغزی بتواند از زوال شناختی و زوال عقل مرتبط با افزایش سن جلوگیری کند، تحقیقات رو به رشد نشان می دهد که ممکن است آنها را کند یا به تاخیر بیندازند.

مارکوس می‌گوید: «اگر کارهایی را برای ورزش و تیز نگه داشتن ذهن خود انجام ندهیم، احتمالاً احساس پراکندگی، مشکل در تمرکز یا فراموشی می‌کنیم.» همانطور که انتظار نداریم به مدت 3 ماه به باشگاه برویم و سپس بدون ادامه ورزش برای همیشه عضلات و قدرت داشته باشیم، همین امر در مورد ورزش ذهن ما نیز صدق می کند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

تست هوش شماره جا پارک: باهوشا بیاین بگین زیر ماشین چه شماره ای باید باشه؟!

تست بینایی کرم رنگی: کدام کرم استایل رنگی متفاوت و منحصر به فردی دارد و شبیه خود ندارد؟

تست بینایی سه چهره؛آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا