سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی آدم ربا؛اگه تیزبین باشی، می‌تونی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی؟

آزمون شناسایی آدم ربا؛ در تصویر آزمون شناسایی آدم ربا ما با دو صحنه متفاوت روبرو هستیم،در هر دو تصویر ما پدر و مادری را مشاهده می کنیم که در حال گذاشتن کلاه بر سر کودکان خود می باشند تا سرما نخورند،ولی در واقع یکی از این دو نفر والدین کودکان در تصویر نمی باشند.

آیا شما میتوانید با توجه به نشانه هایی که در تصویر نهفته است فرد آدم ربا را شناسایی کنید؟

شاید خوشتان اومد: تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

در آزمون شناسایی آدم ربا شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه به کمک برخی نشانه ها آدم ربا را شناسایی کنید.همواره یادتان باشد که برای حل معماهای تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ دست پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم میبینیم.

یادتان نرود که ببینید: هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

تصویر آزمون شناسایی آدم ربا

آزمون شناسایی آدم ربا

شاید خوشتان بیاید: آزمون شناخت زوج خون آشام؛اگه خودتو خوره فیلمای خون آشامی میدونی بیا این معما رو جواب بده

بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها میتوانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد.

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد؟

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … جلوگیری کند.

امیدوارم تاکنون توانسته باشید پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا را پیدا کرده باشید. اگر به پاسخ دست نیافته اید، می توانید به بالا رفته و بار دیگر تصویر را مرور کنید.ما جواب این معمای تصویری را در پایین صفحه برای شما عزیزان به اشتراک میگذاریم.

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا

پاسخ کاملا در مقابل چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی به جیب کودک سمت راستی بیندازید. در حالی که کلاه او در جیبش قرار دارد، اما زن آدم ربا، کلاه دیگر را بر سر کودک می کشد. از سوی دیگر در تصویر چپ هوا پاییزی و سرد است و واقعا نیاز به کلاه ماسکی است. اما در تصویر دوم هوا گرم و بهاری مشاهده می شود با توجه به سبک لباس افراد موجود در تصویر. لذا این نشانه نشان می دهد که زن در تصویر سمت راست یک آدم رباست.

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی آدم ربا جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا