سرگرمیمعمای تصویری

آزمون عدم محبوبیت در خانواده؛کدوم یکی از افراد خانواده دارای محبوبیت نیست؟

آزمون عدم محبوبیت در خانواده؛در این آزمون خانواده ای را میبینیم که کنار هم جمع شده اند و بر روی میز مشغول خوردن شام می باشند،ولی یه جای کار میلنگه و یکی از افراد خانواده بین دیگر اعضای خونه دارای محبوبیت نیست و بقیه اهل خونه وی را دوست ندارن؟

آیا میتونید این فرد را شناسایی کرده و بگید کدوم یکیشون این فرد می باشد؟

این تست هم خیلی جالبه: آزمون شناخت مرد در پارک؛کدام یک از زنهای موجود در تصویر یک مرد می باشد؟

این تست رو هم ببینید : سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

ما در سایت اینترنتی اهل فان هر روز برای ورزش مغز شما دوستان عزیز معماهای جالبی را با شما به اشتراک میگذاریم که حسابی میتواند شما رو به چالش بکشد.

تصویر آزمون عدم محبوبیت در خانواده

آزمون عدم محبوبیت در خانواده

این معمای تصویری که به نام آزمون عدم محبوبیت در خانواده معروف شده است کاربران بسیاری را دچار اشتباه کرده است،برای فهمیدن آزمون عدم محبوبیت در خانواده علاوه بر نبوغ و خلافیت فوق العاده،باید از نگاه سطحی نگر و ظاهر بینی روزمره خود فاصله بگیرید.

این تست را هم ببینید : آزمون شناسایی صاحب واقعی سگ: آیا می‌توانید صاحب سگ را در یک نگاه تشخیص دهید!؟

هیچ چیز دقیقا همان طوری نیست که ما مشاهده میکنیم و آزمون های تصویری نیز می خواهند همین نکته را به ما یادآوری کنند.

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از فعالیت های خوب برای ارتقاء و رشد مغز می باشند،زیرا اینگونه بازی های فکری با فکر خلاق به آسانی حل می شوند،در حین حل کردن این گونه آزمون ها شما باید مساله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل حل کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اگر پاسختان را برای آزمون عدم محبوبیت در خانواده آماده کرده اید،وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید.اگر پاسختان با جوابی که ما دادیم یکسان بود باید به خود ببالید و به خود آفرین بگویید،اگر جواب اشتباه دادین هرگز از خود ناامید نشوید.هزاران تست و آزمون در دنیا وجود دارد که بخش های مختلف مغز و هوش شما روبه چالش میکشد.شاید در این مورد اشتباه کرده اید ولی مطمئنا آزمون های دیگری هم وجود دارد که به راحتی میتوانید آنها را حل کنید.

پاسخ آزمون عدم محبوبیت در خانواده

شاید در نگاه اول کودکی که بین باقی بچه ها نشسته باشد را شما انتخاب کردید که اونم احتمالا به خاطر نوع پوشش و لباس وی می باشد،ولی وی شخص مورد نظر نمی باشد بلکه مادر خانواده آن شخص می باشد چون اگر به دست وی نگاه کنیم انگشتر ازدواج رو در دست ندارد و در ظرف غذایش هم برخلاف بقیه خبری از سبزیجات نیست،احتمالا وی با شوهر خود بخ مشکل عاطفی خورده است که این جریان بر کل خانواده اثر گذاشته است.

آیا از آزمون عدم محبوبیت در خانواده راضی بودین؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امیدوارم از آزمون عدم محبوبیت در خانواده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله اینترنتی اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛اگه چشمای تیزبینی داری بگو چرا این مرد خیانتکاره؟

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا