سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛اگه چشمای تیزبینی داری بگو چرا این مرد خیانتکاره؟

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛در آزمون امروز خود مردی را مشاهده می کنیم که زن خود را در آغوش گرفته است و شرایط طوری است که انگار همه چیز عادی می باشد،ولی متاسفانه اینگونه نیست،چون مرد به زن خود خیانت می کند.

آیا میتونی بگی چرا مرد به زن خود خیانت میکند؟

 

به نظر شما ما از کجا فهمیدیم که مرد با اینکه زن دارد ولی در حال خیانت به وی است برای جواب دادن به آزمون شناختن مرد خیانتکار شما فقط ده ثانیه وقت دارید تا با ارائه دلیل و مدرک معتبر نشان دهید مرد زن خود را دوست ندارد و عاشق زن دیگری است.

تصویر آزمون شناختن مرد خیانتکار

آزمون شناختن مرد خیانتکار

مجله سرگرمی اهل فان با ارائه آزمون هایی مشابه آزمون شناختن مرد خیانتکار، توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد و شما با انجام مستمر این آزمون ها می توانید سطح دقت و تمرکز و در نهایت جزئی نگری خود را افزایش دهید. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

آیا جواب درست رو توانستید به درستی پیدا کنید؟اگر کمی سطح دقت و تمرکز خود را افزایش دهید جواب آزمون را به راحتی خواهید داد.اگر جوابی نداشتید پس بیا پایین صفحه تا جواب آزمون شناختن مرد خیانتکار را با شما به اشتراک بگذاریم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناختن مرد خیانتکار

پاسخ آزمون شناختن مرد خیانتکار

همان طور که در تصویر میبینیم مرد در حال سیگار کشیدن می باشد و همسرش خودش را در آغوش وی رها کرده است ولی زن بغل دستی وی که در حال خوردن نوشیدنی است دست شوهر وی را گرفته و هر  دو به هم نگاه میکنند.

آیا توانستید جواب آزمون شناختن مرد خیانتکار را به راحتی پیدا کنید؟از آزمون امروز ما راضی بودید؟نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بسیاری از سوالات و معماهای تصویری به این جهت طراحی شده اند تا بتوانند میزان تمرکز یا دقت شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از ما عادت کرده ایم به دیدن کلیات، لذا چشم ما بسیاری از جزئیات را نادیده می گیرد و همین مسئله سبب می شود که ما در بلند مدت جزئی نگر نباشیم.

جزئی نگری سبب می شود که شما در انجام اموری که نیازمند تمرکز و دقت است بهتر عمل کنید. کلی نگری در نهایت سبب کاهش فعالیت های مغزی نیز خواهد شد و می تواند در سنین میانسالی و کهنسالی افراد را به بیماری های مربوط به کاهش فعالیت مغز همچون فراموشی و آلزایمر و … مواجه کند. برای جلوگیری از این پیشامد لازم است مغز را فعال نگه داشت. بازی های فکری این زمینه را فراهم می کند.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا