سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دختر نجات یافته؛ به نظر شما کدامیک از این دو دختر زنده می ماند؟

آزمون شناسایی دختر نجات یافته؛ در تصویر آزمون شناسایی دختر نجات یافته ما دو دختر را مشاهده میکنیم که برای تفریح به سراغ ورزش چتر بازی رفته اند و با چتر نجات ار هواپیمایی که آنان را حمل میکند به پایین می پرند ولی مسوول فنی  چترها دچار اشتباه شده و چترها را به خوبی کنترل نکرده است و چتر یکی از این دخترها خراب است که باعث مرگ وی خواهد شد.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و جزییات موجود در آن بگویید کدام یک از این دخترها نجات پیدا خواهد کرد؟

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

شما برای پاسخ دادن به این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا به این آزمون تصویری پاسخ دهید،پس تمام فکر و تمرکز ذهنی خود را معطوف این چالش تصویری کنید تا بعدا حسرتی برایتان باقی نماند.

تصویر آزمون شناسایی دختر نجات یافته

آزمون شناسایی دختر نجات یافته

سوالات و آزمون ها مشابه این معمای تصویری می تواند میزان و ظرفیت هوش شما و همچنین سطح توانائیهای شناختی شما را به خوبی مورد ازمایش قرار دهد. برای انجام چنین آزمون هایی، زمان شما بسیار محدود است و این محدودیت می تواند هر چه بیشتر شما را به چالش بکشد.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که برای پیشگیری از بیماری هایی همچون ضعف حافظه، فراموشی و … پیروی از یک الگوی مناسب تغذیه و همچنین ورزش کافی مغز ضروری است. اما ورزش مغز چگونه است؟ درگیر کردن مغز با انواع و اقسام سوالات هوش و تصاویر معمایی شبیه آزمون شناسایی دختر نجات یافته، یک ورزش و تمرین مناسب برای مغز می باشند.

برای اینکه بتوانید پاسخ آزمون شناسایی دختر نجات یافته را پیدا کنید، باید پرونده را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید، زیرا باید ذکر کنید که کدام یک از این دو زن زنده می مانند؟ توصیه می کنیم سرنخ هایی را که تصویر به شما نشان می دهد را خوب بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

پاسخ آزمون شناسایی دختر نجات یافته

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که نتوانستید این چالش را حل کنید، احساس بدی نداشته باشید، ما به شما کمک می کنیم تا بدانید کدام یک از این دو زن زنده می مانند. زن جوان با پیراهن قرمز نمی تواند خود را نجات دهد، زیرا کوله پشتی چتر نجاتش پاره شده است. به باور سازنده چترهای نجات، موقع آزاد شدن چتر، به دلیل فشار هوا، این پارگی سبب جمع شدن چتر و گره خوردن طناب های چتر به یکدیگر می شود.

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

پاسخ آزمون شناسایی دختر نجات یافته

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی دختر نجات یافته جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دختر نجات یافته استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت چوب بر تازه کار:کدام چوب بُر تازه کار هست و کارشو بلد نیست!؟

 آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

 آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

 آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار؛ به نظرتون چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

با پیدا کردن 7 موردتفاوتهای تصویری،تیزبینی خود را اثبات کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا