سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار؛ به نظرتون چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار؛ در تصویر آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار سه زن را با چند لیوان نوشیدنی مشاهده می کنید. اما یکی از سینی لیوان ها دارای محتویات سمی می باشد که توسط یکی از خدمتکارها به سم آغشته شده است. سعی کنید زنی که نوشیدنی ها را مسموم کرده است را در مدت زمان 6 ثانیه پیدا کنید. آیا آماده اید!؟

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آیا برای نشان دادن قدرت بینایی و هوش خود آماده اید؟ اگر علاقه مند هستید می توانید آزمون را در 6 ثانیه حل کنید.پس کافی است تمام تمرکز و حواس خود را معطوف به تصویر کنید تا بتوانید در مدت زمان تعیین شده جواب آزمون را بدهید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تصویر آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار

آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار

اگر شما فکر می کنید در حل سوالات و معماهای تصویری متبحر هستید. اگر فکر می کنید دارای ذهنی خلاق و هوشی بالا هستید، می توانید آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار را حل کنید. چون این معما می تواند راهی عالی برای درگیر کردن مغز شما باشد.

آنچه که شما در آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار با آن برخورد می کنید، می تواند به خوبی هوش و مهارت های شناختی شما را محک بزند. شما با کمک این آزمون و آزمون های مشابه مجله اینترنتی اهل فان میتوانید مغز خود را ورزش دهید. با ورزش مغز فعالیت این عنصر مهم بدن افزایش پیدا می کند. به باور بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت، کاهش فعالیت های مغزی می تواند در سنین کهنسالی ما را با بیماری هایی همچون فراموشی، ضعف حافظه و … مواجه کند.

آیا آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار را توانستید حل کنید!؟ نگران نباشید، در پایان این مطلب ما پاسخ را برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از آن لازم است بار دیگر به بالا برگشته و تصویر را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.برای حل کردن این آزمون نیازمند چشمانی تیزبین و نکته سنج هستید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار

زنی که نوشیدنی را مسموم کرده است، اولین زن از سمت راست است.به سرنگی که ماده سمی در آن قرار داشته و پیشخدمت متوجه نبوده که از جیب پیش بند او بیرون زده است، نگاه کنید. او تلاش می کند ارام باشد تا همه چیز طبیعی به نظر بیاید.

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

پاسخ آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

اینارم ببین:

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

چه چیزی در تصویر توجهت رو جلب کرد تا بگم انسان مهربانی با بقیه مردم هستی یا خیر!؟

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

آتش نشان نمایی که اومده عکس یادگاری بگیره کدومه؟! در 8 ثانیه شناسایی اش کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا