سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت چوب بر تازه کار:کدام چوب بُر تازه کار هست و کارشو بلد نیست!؟

آزمون شناخت چوب بر تازه کار: امروز در اهل فان با یک معمای تصویری جذاب همراهتان هستیم، این معمای بسیار چالشی در ساعات اولیه نشر شدنش در شبکه های اجتماعی ترند شد و نظرات مختلف و پاسخ های متفاوتی برایش داده شد! از این رو امروز تصمیم گرفتیم این تست چالشی را با شما نیز به اشتراک بگذاریم. پس با اهل فان همراه باشید.

اگر ادعای شرلوک هولمز بودن دارید یا در کودکی به کارگاهی های پوآرو و خانم مارپل خندیده اید، اینجا دیگر نوبت شماست تا متوجه شوید حل مسایل به این آسانی هم نیست و این داستانها هوش و ذکاوت بالای نویسنده داستان را در پس خود داشته اند.

آزمون شناخت چوب بر تازه کار

در این آزمون شما باید تشخیص دهید کدام یک از چوب برهای زیر تازه کار است، شما با توجه به حالت های دو فرد و شرایط شان تشخیص دهید کدام شان تازه کار است؟ آیا شما هم در حل مسائل تازه کار هستین یا همچون شرلوک هولمز یک تیزبین کارکشته هستین؟!

از دست نده: آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

آزمون شناخت چوب بر تازه کار

.

.

.

.

.

این آزمون جذابم ببین: آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

به کسانی که جواب پاسخ آزمون شناخت چوب بر تازه کار را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

.

.

نامزد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت چوب بر تازه کار

 آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

با توجه به شیوه به دست گرفته اَره، می توان گفت مرد سمت چپ چوب بر تازه کار ما می باشد و در این زمینه هم بسیار خسته شده است!

پاسخ آزمون شناخت چوب بر تازه کار

امیدواریم از پاسخ آزمون شناخت چوب بر تازه کار رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

 آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

آزمون شناسایی قاتل رستوران: نابغه ها در 5 ثانیه می تونن حل کنن! تو چطور؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا