سرگرمیتست بینایی

با پیدا کردن 7 موردتفاوتهای تصویری،تیزبینی خود را اثبات کنید !

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها:امروز با یک چالش تصویری بسیار گیج کننده با شما هستیم. میلیون ها کاربر در شبکه های اجتماعی اعتراف کرده اند که این معما به دلیل دشواری یافتن تفاوت ها بسیار پیچیده است. این تصویر تست تیزبینی با شناخت تفاوتها در ردیت بارها و بارها به اشتراک گذاشته شد. اما تنها عده کمی توانسته اند در مدت 15 ثانیه تمام تفاوت ها را شناسایی کنند. آیا شما یک تیزبین هستید!؟

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها

مجله سرگرمی و هوش اهل فان هر روز با اشتراک گذاری چندین بازی فکری فکری تلاش می کند علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان خود، مهارتهای شناختی آنها را به چالش بکشد. این بازی های فکری می توانند توانائیهای شناختی افراد را در قسمت دقت و تمرکز را گسترش دهند. تست تیزبینی با شناخت تفاوتها می تواند به خوبی شما را مورد آزمایش قرار دهد. زیرا وظیفه شما یافتن تفاوت بین دو تصویری است که در تست تیزبینی با شناخت تفاوتها به شما ارائه شده است.

پازل تصویری زیر توسط ماری هوریوچی ساخته شده و در پورتال ژاپنی Mainichi Shimbun به اشتراک گذاشته شد. در تصویر تست تیزبینی با شناخت تفاوتها، دو تصویر را مشاهده خواهید کرد که در آن متوجه یک زن آشپزخانه خواهید شد.از نظر ظاهری، هر دو یکسان به نظر می رسند، اما چند تفاوت جالب وجود دارد. به صورت کلی 6 تفاوت میان دو تصویر موجود است. شما باید آنها را در 15 ثانیه شناسایی کنید.

باید بدانید که بیش از 95 درصد موفق به یافتن همه نشده اند. اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

تصویر تست تیزبینی با شناخت تفاوته

تست-تیزبینی-با-شناخت-تفاوتها-3

.

.

.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

پاسخ تست تیزبینی با شناخت تفاوتها

باید بدانید که برای موفقیت در این چالش پیچیده باید از تمام مهارت‌ها، عمدتاً چابکی ذهنی و تصویری خود استفاده کنید.آیا توانستید محل اختفای 7 تفاوت در تصاویر را پیدا کنید؟ خیلی خوب، ما درک می کنیم که بسیار پیچیده است. بنابراین، اگر همچنان به دنبال اشیاء مختلف هستید، نگران نباشید، زیرا برای یافتن پاسخ‌های صحیح فقط باید به پایین صفحه بروید.

.

.

.

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

تست-تیزبینی-با-شناخت-تفاوتها-2

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند. که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

شما می توانید برای تقویت تمرکز، هوش و فراگیری مهارت های فکری هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

تست بینایی بافتن جغد پرچین: واقعا باید جغد باشی تا بتونی جغد پرچین رو پیدا کنی! باورت نمیشه؟

 تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

دکمه بازگشت به بالا