فرهنگ و هنر

همسر علیرضا قربانی و مرگ ناگهانی+ عکس عاشقانه

همسر علیرضا قربانی منیر سادات غیاثی (مژگان) پس از یک دوره طولانی درمانی، درگذشت. علیرضا قربانی با انتشار یک پست این خبر را اعلام کرد.

او نوشت: سکوت قبل رفتنت نماندنت ندیدنت مرا به این جنون کشیده …چه حسرتیست بر دلم که از تمام بودنت به من رسیده … امروز و لحظاتی پیش، مژگان عزیزم، همسر و همراه نازنینم پس از گذراندن یک دوره سخت بیماری، دعوت حضرت حق را پاسخ گفت و به سوی آسمان‌ها پرکشید و برای همیشه ما را تنها گذاشت و این داغ سهمگین برای همیشه باقی خواهد ماند.

این هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

همسر علیرضا قربانی

همسر علیرضا قربانی 1

بیوگرافی علیرضا قربانی

علیرضا قربانی متولد 15 بهمن 1351 در تهران و خوانندهٔ موسیقی سنتی می باشد. او در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می خواند.

شروع کار علیرضا قربانی

او از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید. تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال 1363 به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت.

 علیرضا قربانی و اجرا در ارکستر ملی ایران

وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروزعابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومیو احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره مند گردید.

علیرضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته است. از سال 1378 به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.

این مطالبم جالبه:

تصاویر دختر تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال در فرانسه!

ازدواج الهام اخوان و عکس های جدید و بیوگرافی

احمد ایراندوست بازیگر غول برره چه رابطه ای با احلام داره+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا