فرهنگ و هنر

احمد ایراندوست بازیگر غول برره چه رابطه ای با احلام داره+ عکس

احمد ایراندوست متولد ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ در آبادان است. وی بازیگر، بادیگارد و در عین حال خواننده است. پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لائین شهرستان کلات نادر بوده و از کشتی گیران هم دورۀ غلامرضا تختی است. ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه‌اش به او داد. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه مجله اهل فان باشید.

در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری، ویتنی هوستون و شیخ محمد بوده‌است. اما این موضوع هیچگاه ثابت نشده‌است.

این هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

احمد-ایراندوست2

ماجرای ازدواج احمد ایراندوست

وی درباره ازدواجش می گوید: من اول می خواستم همانجا (آمریکا) ازدواج کنم، یعنی برایم گرفتن زن آن طرف مهم بود، اما خدا را شکر سر سفره پدر و مادر بزرگ شدیم، مادرم اصرار داشت دختر ایرانی بگیرم، امر مادر روی چشم ماست، برگشتم و یک دختر خانواده دار، خواهر دو شهید اهل یزد را برای همسری انتخاب کردم.

احمد ایراندوست بازیگر غول برره و همسرش

همسر-احمد-ایراندوست

وقتی بچه دار شدیم، همسرم از اول هم با محیط آنجا مشکل داشت ولی بعد که پای تربیت بچه هم به میان آمد این نتیجه رسیده‌ ایم که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدمان سازگار نیست دیگر برگشتیم و ایران زندگی مان را ادامه دادیم. این زوج هم اکنون یک دختر دارند.

احلام خواننده ایرانی و احمد ایراندوست

احلام دختر عمه احمد ایراندوست است که در حال حاضر در دبی زندگی می کنند.

احلام-خواننده-اماراتی-Copy

این مطالبم جالبه:

استایلِ ولنتاینی هانده ارچل+عکس

تیپ های خانوادگی بازیگران در جشنواره فجر+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا