فرهنگ و هنر

ازدواج الهام اخوان و عکس های جدید و بیوگرافی

ازدواج الهام اخوان: این بازیگر، کارگردان و منشی صحنه، متولد 9 شهریور ماه 1367 درتهران است، پدر او کارمند بانک و مادرش کارمند مخابرات بوده و یک خواهر به نام عطیه و یک برادر با نام امیر دارد. او در فیلم هایی چون دودکش، آفتاب پرست، باخانمان، دوزیست، مرداب به عنوان بازیگر ظاهر شد و چند فیلم کوتاه را هم کارگردانی کرده و منشی صحنه بسیاری از آثار هنری بوده است.

الهام اخوان بازیگر سینما و تلویزیون که تجربه‌ نقش‌های جدی و کمدی موفق در کارنامه هنری خود دارد، با انتشار عکسی وارد حاشیه شد و زندگی خصوصی او زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفت. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله اهل فان همراه باشید.

الهام اخوان که این روزها با نقش ویدا دختر خلافکار در سریال پربیننده مرداب کنار بازیگرانی چون امیر جعفری می درخشد، بعد از انتشار سلفی از خود در آسانسور با حلقه ای در دست بار دیگر خبرساز شد و گمانه زنی های مختلفی درباره ازدواج و زندگی خصوصی خانم بازیگر در فضای مجازی به راه افتاد.

این هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

ازدواج الهام اخوان

گمانه زنی ازدواج الهام اخوان با انتشار عکسی از خودش

حلقه و گل الهام اخوان در سلفی آسانسوری جدیدش بسیاری از کاربران را به این شَک انداخت که بازیگر فیلم سینمایی دوزیست قصد داشته، غیرمستقیم خبر ازدواجش را رسانه ای کند. البته چندی پیش نیز خبرهایی در مورد ازدواج الهام اخوان بازیگر زن سریال های باخانمان و دودکش با آقای یزدان فتوحی بازیگر سریال معمای شاه مطرح شد که تاکنون از طرف این دو هنرمند تایید نشده است و تاکنون اطلاعاتی درباره ازدواج آنها منتشر نشده است.

تصاویر جدید از الهام اخوان

الهام-اخوان3

الهام-اخوان1

الهام-اخوان5

الهام-اخوان7

این مطالبم جالبه:

احمد ایراندوست بازیگر غول برره چه رابطه ای با احلام داره+ عکس

استایلِ ولنتاینی هانده ارچل+عکس

تیپ های خانوادگی بازیگران در جشنواره فجر+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا