سرگرمیمعمای تصویری

تست هوش قرار عاشقانه: کدام یک از 3 جوان در تصویر، امشب قرار ملاقات عاشقانه دارد؟

تست هوش قرار عاشقانه: کدام یک از سه پسر و دختر جوان در تصویر زیر امشب قرار ملاقات دارد؟ این تست را فقط افراد باتجربه و باهوش که دارای دقت نظر بالایی هستند می توانند به سرعت حل کنند.
امروز یک تست جدید را در اختیار شما قرار می دهیم. این بار باید بفهمید که کدام یک از سه جوان تصویر زیر امشب قرار ملاقات عاشقانه دارند. شما باید به جزئیات توجه کنید.

 

تست هوش قرار عاشقانه: کدام یک از 3 جوان در تصویر، امشب قرار ملاقات عاشقانه دارد؟

سوال هوش قرار عاشقانه

سعی کنید در یافتن پاسخ تقلب نکنید !

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز جواب را پیدا نکرده اید توصیه می کنم به عقب برگشته و یک 10 ثانیه دیگه به خودتان فرصت بدهید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش قرار عاشقانه

اگر نتوانستید تشخیص دهید که کدام یک از سه جوان در تصویر امشب قرار ملاقات دارند، ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم. کسی که به ملاقات می رود نفر سمت راست است. او همچنین یک هدیه کوچک برای شخصی که قرار است ملاقات کند خریداری کرده است.

پاسخ تست هوش قرار عاشقانه را درست حدس زدید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ تست هوش قرار عاشقانه رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت اهل فان منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

 

 

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی انسان سالم؛تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل؛اگر در 10 ثانیه اشتباهات موجود اتاق عمل را پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =

دکمه بازگشت به بالا