تست هوشسرگرمی

با رمزگشایی معمای مزرعه، ثابت کن که ضریب هوشی ات بالای 120 هست!

معمای راز و رمز چمن: امروزه شبکه های اجتماعی در میان کاربران اینترنت محبوبت زیادی دارند. شاید این محبوبیت از آن جهت باشد که این شبکه ها توانسته اند زمینه را برای ارضای علایق و سلایق مختلف فراهم کنند. شما با صفحات متعددی در حوزه های مختلف در شبکه های اجتماعی مواجه می شوید که هر کس بر اساس علایق خود آنها را دنبال می کند. شاید بر همین اساس است که برخی معتقدند که می توان با کمک شبکه های اجتماعی، شخصیت افراد را شناخت. در معمای راز و رمز چمن شما باید به این سوال پاسخ دهید:

در یک مزرعه، تکه ای از علف جادویی وجود دارد که هر روز مقدار آن دو برابر می شود. اگر روز اول یک تکه علف باشد، در روز دوم 2 تکه خواهد بود. 10 روز طول می کشد تا چمن کل زمین را بپوشاند. چقدر طول می کشد تا نیمی از زمین را پوشش دهد؟ با معمای راز و رمز چمن همراه شوید.

چالش های تصویری توانسته اند بخش قابل توجهی از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص دهند. شما برای پاسخگویی به این سوالات نیازمند آن هستید که از حواس پنج گانه و همچنین هوش خود به نحو احسن استفاده کنید. بنابراین چالش ها و معماهای تصویر علاوه بر به چالش کشیدن معماهای تصویری می توانند ذهن و مغز شما را ورزش دهند. ورزش مغز می تواند سبب رشد و توسعه مهارت های شناختی شما شوند. بر همین اساس مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش همانند معمای راز و رمز چمن با شماست.

این مطلب هم جالبه: آزمون قدرت بینایی: افراد تیزبین در یک نگاه حرف O را بین Q ها پیدا می کنند!

معمای راز و رمز چمن

باید بدانید که معمای راز و رمز چمن یکی دیگر از معماهایی است که توانسته است به خوبی توانائیهای شناختی و مغز شما را به چالش بکشد. دقت، تمرکز و تیزبینی شما می تواند کلید حل معماها و آزمون هایی شبیه معمای راز و رمز چمن می باشد.

شما در معمای راز و رمز چمن با تصویر جالبی از یک مزرعه روبرو هستید. در این مزرعه، تکه ای از علف جادویی وجود دارد که هر روز مقدار آن دو برابر می شود. اگر روز اول یک تکه علف باشد، در روز دوم 2 تکه خواهد بود. 10 روز طول می کشد تا چمن کل زمین را بپوشاند. چقدر طول می کشد تا نیمی از زمین را پوشش دهد؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر معمای راز و رمز چمن نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

این مطلب هم جالبه: بازی فکری: نوابغ بگن این مرد چرا وحشی شده و زنش رو هول داده؟!

معمای راز و رمز چمن-1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای راز و رمز چمن

اگر هنوز به پاسخ معمای راز و رمز چمن نرسیدید، بهتر است بیشتر به تصویر تست هوش با دقت و تمرکز بیشتری نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای راز و رمز چمن: مقدار علف هر روز دو برابر می شود، بنابراین در روز نهم نصف مقدار روز دهم خواهد بود. بنابراین نیمی از زمین در روز نهم پوشانده می شود.

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: کدام چهره با بقیه فرق دارد!؟

معمای راز و رمز چمن-2

امیدوارم از معمای راز و رمز چمن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا