سرگرمیتست شخصیت

عشقم بهم وابسته هست یا نه؟ اگه متولد این ماه ها بود شک نکن!

عشقم بهم وابسته هست یا نه: اگر عشق شما متولد این ماه ها است شک نکن که شدیدا به شما وابسته می شود، پس سعی کنید بیشتر حواستان به او باشد و وقت بیشتری را به او اختصاص دهید. در حالی که برخی افراد بدون زحمت فردیت خود را حفظ می کنند، برخی دیگر خود را بیش از حد با شرکای خود ادغام می کنند. در واقع، تعداد کمی از علائم زودیاک به دلیل تمایل بیش از حد به روابط خود بدنام هستند، گاهی اوقات تا حد وابستگی. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

اکنون، این بدان معنا نیست که همه افراد تحت این نشانه‌ها برای یک رابطه همبسته مقدر هستند، اما برخی تمایلات می‌توانند کشش را قوی‌تر کنند.

این هم جالبه: اگه متوجه اشتباه تصویر بشی نشون میده چشمانی تیزبین داری!

عشقم بهم وابسته هست یا نه

اگر عشق شما متولد این ماه ها است شک نکن که شدیدا به شما وابسته می شود، پس سعی کنید بیشتر حواستان به او باشد و وقت بیشتری را به او اختصاص دهید.

1. متولد تیرماه

عشقم بهم وابسته هست یا نه، تیرماهی ها اغلب به‌عنوان «بدن خانه» زودیاک شناخته می‌شوند که به‌خاطر ماهیت پرورش‌دهنده و پیوندهای عمیق خود با خانواده و عزیزان شناخته می‌شوند.

اما چیزی که اغلب کمتر مورد بحث قرار می گیرد، کشمکش درونی آنها بین ظرفیت بسیار زیاد آنها برای مراقبت و نیاز آنها به امنیت عاطفی است.

تحت تأثیر ماه، تیر ماهی ها با احساسات خود در نوسان دائمی هستند. آنها همدلان طبیعی هستند، به این معنی که نه تنها احساسات اطرافیان خود را درک می کنند بلکه احساس می کنند.

این حساسیت عاطفی افزایش یافته، اگرچه یک هدیه است، گاهی اوقات می تواند آنها را بیش از حد عمیقاً به جریانات عاطفی دیگران بکشاند.

در روابط، سرطان ها تمایل دارند که برای عزیزان خود فراتر از آن عمل کنند.

تمایل آنها به ایجاد احساس امنیت و احترام به شریک زندگی خود می تواند گاهی اوقات نیازهای آنها را تحت الشعاع قرار دهد. این ممکن است منجر به موقعیت هایی شود که در آن آنها رفاه عاطفی شریک زندگی خود را بالاتر از خودشان قرار دهند، از ترس اینکه تعیین مرزها به عنوان عدم مراقبت یا تعهد تلقی شود.

برای سرطان‌ها، نکته کلیدی یافتن تعادل بین مراقب بودن و اطمینان از اینکه از آنها نیز مراقبت می‌شود، است.

تعیین مرزها نشانه ضعف یا بی تفاوتی نیست، بلکه گامی مهم در حفظ یک رابطه سالم است.

2. متولد بهمن ماه

عشقم بهم وابسته هست یا نه، در نگاه اول، تصور این که این علامت هوایی به شدت مستقل به هم وابسته شود ممکن است عجیب به نظر برسد.

به هر حال، آیا دلو شورشیان زودیاک نیستند که همیشه به دنبال آزادی و مبارزه با هر نوع حبس هستند؟

خوب، اینجاست که همه چیز جالب می شود.

چیزی که در مورد دلوها وجود دارد این است که در حالی که آنها عاشق استقلال خود هستند، نیاز عمیقی به ارتباط فکری نیز دارند. آنها برای روابط عمیق و معنادار ارزش قائل هستند که در آن بتوانند ایده های عجیب و غریب و تفکرات غیرمجاز خود را به اشتراک بگذارند.

اما همین میل به هم افزایی فکری گاهی اوقات می تواند به اتکای بیش از حد به شریک برای تحریک و اعتبار ذهنی تبدیل شود.

از آنجایی که آنها اغلب به دلیل دیدگاه‌های غیر متعارفشان احساس می‌کنند که مورد سوء تفاهم قرار می‌گیرند، وقتی کسی را پیدا می‌کنند که آن‌ها را «به‌دست می‌آورد»، مانند طلایی است.

این می تواند دلوها را به دامی بکشاند که در آن بیش از حد دلبسته می شوند و از ترس از دست دادن درک نادری که یافته اند.

برای دلوها، چالش در ایجاد تعادل بین نیاز آنها به ارتباط فکری و میل ذاتی آنها برای آزادی است.

عشقم بهم وابسته هست یا نه-1

3. متولد اسفند ماه

عشقم بهم وابسته هست یا نه، اسفند ماهی ها، آخرین علامت زودیاک، نمادی از دو ماهی است که در جهت مخالف شنا می کنند.

این دوگانگی در ماهیت آنها مشهود است; آنها می توانند هم رویاپرداز و هم واقع گرا باشند.

ماهی‌ها که به خاطر همدلی عمیق و آب‌های عاطفی عمیق خود شناخته می‌شوند، می‌توانند به راحتی در احساسات شریک زندگی خود غرق شوند و خطوط بین نقطه پایانی و شروع دیگری را محو کنند.

در طالع بینی، حوت توسط نپتون، سیاره رویاها، توهمات و عرفان اداره می شود. این نفوذ نپتون گاهی اوقات می‌تواند ماهی‌ها را مستعد دیدن روابط خود با عینک‌های رز رنگ، ایده‌آل کردن شریک زندگی خود و نادیده گرفتن پرچم‌های قرمز کند.

اشتیاق آنها برای یک ارتباط عمیق گاهی اوقات می تواند آنها را به روابطی سوق دهد که احساس کنند وظیفه یا سرنوشت آنهاست که شریک زندگی خود را “نجات” یا “شفا” کنند.

این ذهنیت ناجی اغلب می تواند زمینه را برای همبستگی فراهم کند.

برای ماهی‌ها، تشخیص اینکه نیازی به ایفای نقش نجات‌دهنده ندارند، کلیدی است.

در حالی که شفقت آنها یک هدیه است، ضروری است که آن را به روش های سالم هدایت کنید و مرزها را تعیین کنید.

4. متولد خرداد ماه

عشقم بهم وابسته هست یا نه، خردادی ها، علامت دوقلوها، اغلب به عنوان پروانه اجتماعی زودیاک ترسیم می شود که از یک مکالمه به گفتگوی دیگر می چرخد ​​و در تنوع رشد می کند.

با ماهیت دوگانه آنها، به راحتی می توان تصور کرد که آنها همه چیز را سبک، خنک و غیر متعهد نگه می دارند.

با این حال، با خردادی چیزی بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد.

خردادی با کنجکاوی سیری ناپذیر خود نیاز عمیقی به تحریک ذهنی دارند. ذهن چابک آنها همیشه در حال حرکت است و وقتی شریکی را پیدا می کنند که می تواند با ذکاوت آنها مطابقت داشته باشد و در گفتگوهای عمیق و محرک شرکت کند، می توانند ناخواسته خود را به آن شخص متصل کنند.

ایده از دست دادن چنین ارتباطی می تواند برای بسیاری از جوزاها تبدیل به یک ترس خاموش شود و منجر به وابستگی آنها بیشتر از آن چیزی شود که ممکن است اعتراف کنند، حتی به خودشان.

برای یک خرداد ماهی، خودآگاهی بسیار مهم است.

شناخت و پذیرفتن ماهیت چند وجهی آنها و در عین حال حصول اطمینان از اینکه آنها فردیت خود را به خاطر ارتباط به خطر نمی اندازند بسیار مهم است.

نتیجه گیری

در حالی که این تمایلات می توانند به عنوان یک نقشه راه برای درک خودمان عمل کنند، همیشه در توان ما است که روابط خود را آگاهانه هدایت کنیم و ارتباطاتی سالم، متعادل و رضایت بخش ایجاد کنیم.

به هر حال، ستاره ها ممکن است ما را راهنمایی کنند، اما ما مسیر خود را ترسیم می کنیم.

 

شما هر روزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست های شخصیت و تست های روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

این مطالب هم جالبه ببینید

حدس این کلمه واقعا نیازمند هوش خفنی هستش! + پاسخ گرافیکی

تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 437 شناسایی کنید!

با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون تمرکز: تعداد الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کن!

بگو در نگاه اول چه دیدی تا شخصیت درونی ات رو بهت بگم + تفسیر کامل

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا