سرگرمیتست بینایی

با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون بینایی پلنگ کوهستان: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. مجله اینترنتی اهل فان هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون بینایی پلنگ کوهستان با پیدا کردن پلنگ کوهستان که می شود او را به سختی در میان صخره ها و سنگ های ریز و درشت تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان و آزمون بینایی پلنگ کوهستان همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: تعداد الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کن!

آزمون بینایی پلنگ کوهستان

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ برفی” که کاملاً در این عکس از آزمون بینایی پلنگ کوهستان، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، 41 ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از پلنگ های برفی در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. یکی از عکس های او در آزمون بینایی پلنگ کوهستان در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده است. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ برفی را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

همانطور که اشاره گردید استتار، در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در مجله اهل فان ما در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه خواهیم کرد. در تصویر زیر نمونه یک استتار حیوان در طبیعت را می توانید مشاهده کنید.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 24 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ کوهستان را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر آزمون بینایی پلنگ کوهستان را مرور می کنیم.

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر دخترک سبزه گره زن را پیدا کنید!

آزمون بینایی پلنگ کوهستان-1

این هم جالبه: بگو در نگاه اول چه دیدی تا شخصیت درونی ات رو بهت بگم + تفسیر کامل

.

.

.

.

.

.

.

این هم جالبه: آزمون هوش بصری فنجان قهوه: کدام لیوان زودتر با قهوه پر می شود!؟

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی پلنگ کوهستان

آیا هنوز در جستجوی پلنگ کوهستان تصویر هستید؟

.

.

.

این مطلب هم جالبه: با پیدا کردن کلمه BIRD در تصویر اثبات کن که مثل عقاب تیزبین هستی!

.

.

پاسخ آزمون بینایی پلنگ کوهستان:به سمت راست و پائین تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

آزمون بینایی پلنگ کوهستان-2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم.

بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

این مطلب هم جالبه: اشتباه تصویر این زوج باغبان عاشق رو در 3 ثانیه پیدا کن! به نظرت آسونه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

دکمه بازگشت به بالا