سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز: تعداد الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کن!

تست قدرت بینایی با تعداد الاغ: آیا به جزئیات توجه دارید؟ اگر چنین است، سعی کنید تعداد الاغ های این تصویر را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. پیدا کردن چند الاغ در این تصویر یک چالش واقعی است! در این بازی تصویری، مهارت های مشاهده، تمرکز و مهارت های بصری شما مورد آزمایش قرار می گیرد. هدف این است که بدانید دقیقاً چند الاغ در این تصویر پنهان شده اند. در نگاه اول، این تست ساده به نظر می رسد، اما مراقب باشید، نباید آن را دست کم گرفت.

این آزمایش می تواند به خصوص دشوار باشد زیرا ببر ها می توانند به روش های مختلفی با پس زمینه ترکیب شوند. بنابراین، آیا شما آماده هستید تا چالش را قبول کنید و این بازی را انجام دهید؟ این بازی یک راه عالی برای گذراندن زمان و سرگرم کردن خود به شیوه ای سرگرم کننده است. هر کسی می تواند آن را بازی کند، به شرطی که چند دقیقه فرصت داشته باشید. با مجله خبری اهل فان تست قدرت بینایی با تعداد الاغ همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون هوش بصری فنجان قهوه: کدام لیوان زودتر با قهوه پر می شود!؟

تست قدرت بینایی با تعداد الاغ

شما می توانید این بازی را به تنهایی یا با دیگران بازی کنید، نکته اصلی این است که اوقات خوبی داشته باشید، چه برای استراحت و چه برای به چالش کشیدن دوستان خود، می توان آن را به طرق مختلف بازی کرد.

علاوه بر این، این بازی می تواند برخی از مهارت های شما را تقویت کند. با بررسی دقیق هر قسمت از تصویر، توانایی خود را برای تشخیص جزئیات ظریف و شناسایی اشکال در صحنه های پیچیده توسعه می دهید. این یک راه سرگرم کننده برای کار بر روی مهارت های خود در حین تفریح ​​است. پس اگر آماده هستید به دقت به تصویر تست قدرت بینایی با تعداد الاغ نگاه کنید.

این مطلب هم جالبه: با پیدا کردن کلمه BIRD در تصویر اثبات کن که مثل عقاب تیزبین هستی!

تست قدرت بینایی با تعداد الاغ-1

این مطلب هم جالبه: اشتباه تصویر این زوج باغبان عاشق رو در 3 ثانیه پیدا کن! به نظرت آسونه؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با تعداد الاغ

آیا موفق به شمارش تمام الاغ ها شدید؟ در اینجا نحوه شمارش موفقیت آمیز آمده است. قبل از شروع به شمارش، لحظه ای به کل تصویر نگاه کنید. این به شما یک ایده کلی از چینش ببر ها می دهد. ببر ها می توانند از نظر اندازه و شکل متفاوت باشند، اما برخی از آنها ویژگی های متمایزی دارند که می توانید آنها را راحت تر تشخیص دهید. در صورت لزوم روی تصویر زوم کنید تا کوچکترین جزئیات را بررسی کنید.

این می تواند به شما کمک کند الاغ های کوچکتر را تشخیص دهید. هنگامی که همه الاغ ها را شمردید و به یک عدد رسیدید، آخرین بار به تصویر کامل نگاه کنید و مطمئن شوید که چیزی را از دست نداده ا

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر دخترک سبزه گره زن را پیدا کنید!

پاسخ تست قدرت بینایی با تعداد الاغ: در این تصویر در مجموع 15 الاغ وجود دارد. اگر جواب را پیدا کردید به شما تبریک می گویم! این بازی تمرینی برای صبر و مشاهده است و شما به خوبی موفق به شناسایی هر یک از الاغ ها شدید! توجه شما به جزئیات و پشتکار شما نتیجه داد. به تقویت مهارت های مشاهده خود ادامه دهید، زیرا این می تواند در موقعیت های مختلف مفید باشد!

تست قدرت بینایی با تعداد الاغ-2

امیدوارم از تست قدرت بینایی با تعداد الاغ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

این مطالب هم جالبه ببینید

تست بینایی: خرس متفاوت رو بین 27 خرس پیدا کن | دقت و تمرکز خودت رو تست کن!

تست هوش: 2 مشکل بزرگ و اساسی تصویر رو پیدا کن! پیدا کردنش کار هر کسی نیست

چیستان: کدام سبزی است که فقط به صورت تازه فروخته می شود!؟

چیستان: اون چیه که در زنها 2 تا ازش وجود داره و در مردا هیچی؟!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا