سرگرمیتست بینایی

جغد گم شده داخل تصویر رو پیدا کن | فقط یک درصد افراد می تونن پیداش کنن!

تست بینایی جغد آبی بامزه: در آزمون های بینایی سنجی با دقت به تصاویر شما باید نکته مخفی یا کوچک را بیابید تا بتوانید بگویید دقت و تمرکز چشمان تان در حد ایده آل قرار دارد. در این آزمون شما باید جغد رو پیدا کنید تا بینایی و دقت خود را محک بزنید، با یک تست بینایی دیگر در بخش سرگرمی مجله اهل فان همراه باشید.

این تصویر معمایی قدرت تمرکز، دقت و بینایی شما را به چالش می کشد تا جغد رو بپیدا کنید. وب سایت برایتساید برای بار اول این تست را ارائه داده است. این سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. سختی آن هم به این دلیل است که در این تصویر یک جغد میان تعداد زیادی دایناسور آبی مخفی شده که شناسایی ساده نیست و مشکل است. با تست بینایی جغد آبی بامزه با گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: فقط خلبان ها می تونن خرگوش رو بین کوالاها زیر 5 ثانیه گیر بیارن!

این آزمون ها سبب افزایش عملکرد مغز می شود. افزایش عملکرد مغز در افزایش قدرت، تمرکز و دقت نقش اصلی را ایفا می کنند. به این ترتیب در بلند مدت می توان با مغزی روبرو بود که جزئی نگر است و مسائل را به راحتی فراموش نمی کند.

تصویر تست بینایی جغد آبی بامزه

در این تصویر با دقت جغد پنهان در تصویر را بیابید. توجه داشته باشید که اگر چشمان تان دید فوق العاده داشته باشد باید به راحتی پاسخ را بیابید، توجه داشته که طبق ادعای طراح سوال فقط 1 درصد افراد به اصطلاح افراد با دید خلبانی می توانند در این بازه زمانی این جغد را پیدا کنند! توجه داشته باشید که برای پاسخ فقط 3 ثانیه فرصت دارید و باید سعی کنید در این مدت آن را بیابید، پس باید با دقت به عکس زیر دقت کنید:

تست بینایی جغد آبی بامزه-1

 

این سوال هم جالبه: می تونی بگی اشتباه تصویر چیه؟ تنها 10 درصد افراد تونستن درست بگن!

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی جغد آبی بامزه

کسانی که به دنبال سرنخ هستند باید به دقت زیادی کنند. ایا متوجه چیزی شدید؟

.

.

.

.

این سوال هم جالبه: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید!

.

.

پاسخ تست بینایی جغد آبی بامزه

به تصویر زیر دقت کنید، جغد را برایتان علامت زده ایم.

تست بینایی جغد آبی بامزه-2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

این مطالب هم جالبه ببینید:

آزمون تمرکز: با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر زن مهماندار، توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید!

3 تفاوت تصویر خرس ولنتاین رو پیدا کن! فکر می کنی ساده هست؟

آزمون تمرکز: کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا