سرگرمیتست بینایی

فقط خلبان ها می تونن خرگوش رو بین کوالاها زیر 5 ثانیه گیر بیارن!

تست بینایی خرگوش بین کوالاها: در آزمون های بینایی سنجی با دقت به تصاویر شما باید نکته مخفی یا کوچک را بیابید تا بتوانید بگویید دقت و تمرکز چشمان تان در حد ایده آل قرار دارد. در این آزمون شما باید خرگوش رو بین کوالاها پیدا کنید تا بینایی و دقت خود را محک بزنید، با یک تست بینایی دیگر در بخش سرگرمی مجله اهل فان همراه باشید.

این تصویر معمایی قدرت تمرکز، دقت و بینایی شما را به چالش می کشد تا خرگوش رو بین کوالاها پیدا کنید. وب سایت دسان برای بار اول این تست را ارائه داده است. این سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. سختی آن هم به این دلیل است که در این تصویر یک خرگوش میان تعداد زیادی عدد کوالا وجود دارد که شناسایی ساده نیست و مشکل است. با تست بینایی خرگوش بین کوالاها با اهل فان همراه باشید.

این هم جالبه: چیستان: اگر هواپیما در مرز بین آمریکا و کانادا سقوط کند بازماندگان را کجا دفن می کنند؟

این آزمون ها سبب افزایش عملکرد مغز می شود. افزایش عملکرد مغز در افزایش قدرت، تمرکز و دقت نقش اصلی را ایفا می کنند. به این ترتیب در بلند مدت می توان با مغزی روبرو بود که جزئی نگر است و مسائل را به راحتی فراموش نمی کند.

تصویر تست بینایی خرگوش بین کوالاها

در این تصویر با دقت خرگوش پنهان در تصویر را بیابید. توجه داشته باشید که اگر چشمان تان دید فوق العاده داشته باشد باید به راحتی پاسخ را بیابید، توجه داشته که طبق ادعای طراح سوال فقط 1 درصد افراد به اصطلاح افراد با دید خلبانی می توانند در این بازه زمانی این خرگوش را پیدا کنند! توجه داشته باشید که برای پاسخ فقط 3 ثانیه فرصت دارید و باید سعی کنید در این مدت آن را بیابید، پس باید با دقت به عکس زیر دقت کنید:

تست بینایی خرگوش بین کوالاها-1

این مطلب هم جالبه: تست ریاضی: این معادله ساده ریاضی رو حتی دانشجوها هم اشتباه حل می کنن!

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی خرگوش بین کوالاها

کسانی که به دنبال سرنخ هستند باید به دقت زیادی کنند. ایا متوجه چیزی شدید؟

.

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: تست روانشناسی: با تعیین گربه مورد علاقه ات شخصیت درونی ات لو میره!

.

.

.

پاسخ تست بینایی خرگوش بین کوالاها 

 

به تصویر زیر دقت کنید، خرگوش را برایتان علامت زده ایم.

تست بینایی خرگوش بین کوالاها-2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

آزمون هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو مرد، گزینه مناسب ازدواج دختر خانم است!

آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

معمای هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر گدا نیست!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا