سرگرمیتست هوش

سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

سوال هوش با ارزش عددی گل: تست ها، معماها و دیگر چالش های معمایی ذهنی و تصویری برای افزایش عملکرد مغز بسیار مفید هستند. افزایش عملکرد مغز می تواند جزئی نگری را در ما افزایش دهدو در بلند مدت سبب افزایش دقت و تمرکز در ما شوند. انجام این تست ها مشکل نیست. برای حل تست های تصویری مجود در اینترنت کافی است که به تصاویر با دقت نگاه کنید و سپس به آنچه از شما خواسته شده است پاسخ دهید. با این سوال تصویری با ارزش عددی گل و حل آن در زمان کم، می توانید قدرت تمرکز و همچنین میزان هوش خود را محک بزنید.

وب سایت اهل فان، هر روز معماها، تست و سوالات متعددی را برای شما آماده می کند. شما با انجام این تست ها و معماها هم می توانید یک سرگرمی هیجان انگیز را تجربه کنید و هم اینکه تا اندازه ای از ویژگی های شخصیتی، قدرت تمرکز و دقت خود آگاه شوید. تنها کافی است که به این معماها و تست ها مراجعه کنید. برای داشتن لحظات خوب و خوش، حتما این تست ها را با دوستان و اعضای خانواده انجام دهید. با مجله خبری اهل فان و سوال تصویری با ارزش عددی گل همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: اگر هواپیما در مرز بین آمریکا و کانادا سقوط کند بازماندگان را کجا دفن می کنند؟

سوال هوش با ارزش عددی گل

انجام این نوع معماها، باعث ورزش مغز و ذهن شده و انجام آن سبب افزایش تمرکز و دقت خواهد شد. در بلند مدت از ابتلا به بیماری های مغزی و عصبی جلوگیری و سلامت روحی شما را تضمین خواهد کرد.در این مطلب از سری مطالب تفریح و سرگرمی شما باید بتوانید در کمتر از 15 ثانیه سوال تصویری با ارزش عددی گل را پاسخ دهید.

در تصویر زیر چند معادله انجام شده است و شما با توجه به این معادله ها باید بتوانید مقادیر گل هارا تشخیص دهید. سپس با تشخیص مقادیر گل ها، معادله چهارم را حل کنید. این پازل توسط Gergely Dudás ابداع شده است. وی تلاش کرده تصاویری را خلق کند که با کمک آنها بتواند ذهن مخاطبانش را به چالش بکشد.

حل این معمای ریاضی به طور متوسط ​​20 ثانیه طول می کشد، اما آیا شما خواهید توانست در زمان کمتر یعنی 15 ثانیه حل کنید؟

سوال-تصویری-با-ارزش-عددی-گل-1

شاید بپسندید:تست ریاضی: این معادله ساده ریاضی رو حتی دانشجوها هم اشتباه حل می کنن!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش با ارزش عددی گل

امیدوارم به پاسخ رسیده باشید. در غیر این صورت ما پاسخ صحیح را به شما ارائه خواهیم داد.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً شما به پاسخ 32 رسیده اید. برای رسیدن به نتیجه 32 باید ترتیب استفاده از چهار عمل اصلی را طبق استاندارد آن انجام دهیم و در عین حال به تصویر سوال به خوبی دقت کنیم.

این بدان معناست که در موارد بالا، معادلات به این صورت محاسبه شده است:

در معادله اول، جمع سه گل زرد شده است 21. پس عملا ارزش هر گل زرد 7 می باشد.

در معادله دوم، شبدر چهار برگ با یک گل زرد جمع شده است، مقدار عددی گل زرد 7 می باشد که اگر عدد 11 را از آن کم کنیم به عدد 4 می رسیم. پس مقدار عددی شبدر چهار برگ عدد 4 است و هر گلبرگ شبدر مقداری عددی آن 1 است.

در معادله سوم، دو عدد شبدر چهار برگ و یک شاخه گل بنفش داریم. اما در معادله دو عمل اصلی ضرب و جمع داریم. باید بدانیم که در محاسبه ابتدا باید عمل ضرب محاسبه شود لذا ما به عدد 31 رسیده ایم و به این ترتیب مقدار عددی گل بنفش 15 می باشد.

 اکنون با فهمیدن ارزش گل ها، می توان به راحتی معادله چهارم را حل کرد. به این ترتیب به عدد 32 خواهیم رسید. برخی ممکن است به عدد 33 رسیده باشند. اما باید دقت کرد که در معادله چهارم ما یک شبدر سه برگ داریم. امیدوارم این سوال ریاضی را درست حل کرده باشید.

شاید بپسندید: معمای هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر گدا نیست!

سوال-تصویری-با-ارزش-عددی-گل-2

امیدوارم از سوال هوش با ارزش عددی گل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

فقط خلبان ها می تونن خرگوش رو بین کوالاها زیر 5 ثانیه گیر بیارن!

می تونی بگی اشتباه تصویر چیه؟ تنها 10 درصد افراد تونستن درست بگن!

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید! 

آزمون هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو مرد، گزینه مناسب ازدواج دختر خانم است!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا