سرگرمیمعمای تصویری

فقط یک کارگاه کار کشته می تواند این معما را حل کند و دزد را شناسایی کند!!!

آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی: سوالات و معماهای تصویری در فضای اینترنت به یک روند تبدیل شده اند و وب سایت های مختلفی تلاش می کنند با انتشار سوالات معمایی مخاطبان خود را راضی نگه دارند. وب سایت اهل فان به عنوان وب سایتی که جدیدترین و به روز ترین سوالات و معماهای تصویری را به اشتراک می گذارد، در این زمینه پیشگام بوده و تلاش می کند تا نیازهای مخاطبان خود را در زمینه بازی های فکری فراهم کند.

در آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی مجله سرگرمی اهل فان، شما باید بتوانید در یک نگاه کوتاه 3 ثانیه ای، فردی که چاقوی طلایی صاحبخانه را ربوده است را شناسایی کنید. حل و رمزگشایی این معمای تصویری برای افراد دارای دقت بالا و تیزبینی عالی زمان بسیار کمی را می طلبد. این افراد می توانند در یک نگاه، دزد را شناسایی کنند.

تست شخصیت جالب : تست شخصیت نوع تخیل: اول چه چیزی دیدی تا بهت بگم چجور آدمی هستی!!!

این معما رو هم ببین : آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی

سوالات تصویری نوع پر طرفداری از بازی های فکری است که برای حل آن لازم است که شما تمام جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

در ابتدای مطلب آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی، اشاره شد که برای رمزگشایی آن شما زمان کمی نیاز دارید. لذا با حل و رمزگشایی این آزمون می توانید تیزبینی، نکته سنجی و همچنین دیگر مهارت های شناختی خود را محک زده و حتی ظرفیت آن ها را بالا ببرید. به همین دلیل معماها و پازل های تصویری و ذهنی به سرگرمی مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است.

در تصویر آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی شما شاهد تصویری از یک خانه هستید. صاحبخانه با عصبانیت از اتاق خواب خود خارج شده و افراد حاضر در اتاق نشیمن را متهم کرده است که یکی از آنها چاقوی طلایی او را دزدیده است. این مرد دروغ نمی گوید. چرا که واقعا یکی از این افراد این چاقو را دزدیده است. اما کدامیک!؟

آزمون-شناسایی-دزد-چاقوی-طلایی

پاسخ آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی

شاید هنوز به دنبال پاسخ هستید؟ اگر این گونه است ما به شما این بار فرصت می دهیم. 5 ثانیه تلاش دارید تا با خیال راحت به حزئیات تصویر نگاه کنید. از فرصت دوم خود استفاده کنید.

پاسخ آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی: هر سه فرد مشکوک به نظر می رسند. دختر آبی پوش جسمی طلایی رنگه در جیبش دارد و پیش خدمت نیز در میان گردگیر انگار شیئی طلایی رنگ دارد و دختر روی مبل نیز در میان کتاب خود جسمی طلایی رنگ دارد …!!! نظر شما چیست و چه پاسخی برای آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی دارید؟

طبق پرطرفدارترین تحلیل این تصویر در سطح اینترنت، دختری که بر روی مبل نشسته است چاقو را برداشته است، چون اگر خدمتکار دزدیده بود موقع استفاده از گردگیر دچار مشکل میشد و خیلی راحت لو میرفت چون ممکن بود مبل و وسایل را زخمی کند.و اگر دختر با لباس آبی بود هیچوقت اینقدر تابلو دسته چاقو از جیبش بیرون نمی ماند … ولی دختر روی مبل چاقو را بین کتاب مخفی کرده بوده و در این لحظه که مرد عصبانی وارد اتاق شده است هول شده و لبه بالای چاقو نمایان شده است!!!

پاسخ-آزمون-شناسایی-دزد-چاقوی-طلایی

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در وب سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

اینارم ببین:

تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛اگه چشمای تیزبینی داری بگو چرا این مرد خیانتکاره؟

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا