سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت آرایشگر متقلب؛اگه گفتی کدوم یکیشون آرایشگر نیست

آزمون شناخت آرایشگر متقلب؛در آزمون شناخت آرایشگر متقلب ما با دو نفر با لباسهای عجیب و غریب روبرو هستیم که مشغول اصلاح کردن موهای مشتریان خود بوسیله وسایل عجیب هستن و مشتریان نیز از این گونه اصلاح کردن به سر ذوق آمده اند،ولی در واقع یکی از این دونفر آرایشگر نمی باشد.

آیا میتوانید تشخیص دهید که کدام فرد آرایشگر نمی باشد و خودش را به عنوان آرایشگر جا زده است؟

 

این معمای قتلو حل کن: معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

شماباید هر چه زودتر این فرد را شناسایی کرده قبل از اینکه وی باعث ایجاد خسارتی به چهره یا سلامتی مشتری خود گردد،امیدوارم بتونید با موفقیت به حل کردن آزمون شناخت آرایشگر متقلب بپردازید و جان مشتر یرو نجات دهید.

ظرافتتو بسنج و امتحان کن: آزمون شناخت اتاق گرگینه؛خیلی نکته سنجی میخاد حل این موضوع

تصویر آزمون شناخت آرایشگر متقلب

آزمون شناخت آرایشگر متقلب

معمای تصویری امروز را که با عنوان آزمون شناخت آرایشگر متقلب در مجله اینترنتی اهل فان منتشر شده است را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. برای اثبات این موضوع با آزمون شناخت آرایشگر متقلب و مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

به واقع یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در کمتر از 10 ثانیه حل کند. شاید زمان محدود این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند. لذا تلاش کنید این آزمون و آزمون های مشابه مجله اینترنتی اهل فان را از دست ندهید. این آزمون ها می توانند به خوبی شما را برای تبدیل شدن به یک نابغه آماده کنند.

نتایح موجود در صفحه فیس بوک آزمون شناخت آرایشگر متقلب نشان می دهد که تنها 25 درصد از مشارکت کنندگان در این آزمون توانستند در زمان اول و اولین تلاش آن را رمزگشایی و حل کنند. ما برای موفقیت شما در این تست تصویری، توصیه می کنیم که کارهایتان را به کناری بگذارید و تمام جزئیات عکس را مورد بررسی قرار دهید تا راه حل معما را پیدا کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت آرایشگر متقلب

اگر در تلاش اول نتوانستید راه حل آزمون شناخت آرایشگر متقلب را پیدا کنید، ناراحت نشوید. شما به این علت که توانستید مغز خود را ورزش دهید، برنده هستبد. پس بهتر است برای بار دیگر با دقت و تمرکز به کل تصویر آزمون شناخت آرایشگر متقلب نگاه کنید، همچنین سعی کنید هیچ نوع حواس پرتی نداشته باشید.

آیا توانستید این بار به جواب این ازمون دست پیدا کنید؟اگر نتوانستید ایرادی ندارد چون ما جواب آن را به زودی خواهیم گذاشت،شما عزیزان میتوانید با مراجعه کردن به سایر آزمون ها و تست ها هوش بصری خو را بالا ببرید.

پاسخ آزمون شناخت آرایشگر متقلب

شاید در نگاه اول خیلیها فرد سمت راستی رو به عنوان آرایشگر تقلبی معرفی کرده اند و دلیلشان هم بخاطر قیچی باغبانی در دستان وی باشد،ولی فرد سمت چپی آرایشگر متقلب می باشد چون فندک را در دستان جلویی خود گرفته است در حالی که باید در دست عقبی وی باشد.

آیا توانستید به راحتی به جواب آزمون شناخت آرایشگر متقلب دست پیدا کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت آرایشگر متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است

اینارم ببین:

آزمون شخصیت شناسی جالب: کدامیک از زنان، فرزند واقعی خود را بغل کرده است!؟

آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا