سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: امروز بخش تست بینایی اهل فان با یک معمای تصویری تقریبا مشکل با شما همراه است. در این معمای تصویری که توانسته ذهن بسیاری از کاربران اینترنت را به خود مشغول کند، شما باید بتوانید سگ مخفی شده در تصویر را شناسایی کنید. اگر دقت، تمرکز و تیزبینی شما عالی باشد، می توانید در یک نگاه این کار را انجام دهید. بر همین اساس آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر، یک تست جالب برای محک زدن سطح مهارت ها و توانائی های شماست.

شبکه های اجتماعی با اشتراک منظم و روزانه چنین تصاویر هم اوقات فراغت مخاطبان خود را پر می کنند و هم زمینه را برای یک مسابقه و آزمون برای مدعیان تیزبینی و نکته سنجی فراهم می کنند. شما نیز اگر مدعی هستید که یک نابغه تمام عیار در حل انواع آزمون ها و بازی های فکری هستید، آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر را از دست ندهید. با وب سایت اهل فان و آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر همراه باشید.

آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر

در آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر شما شاهد حضور یک مادربزرگ در تصویر هستید که در کنار بالکن خانه خود نشسته است. او در حال مطالعه یک کتاب است. در حالی از طبیعت و آفتاب بیرون لذت می برد. گربه نیز او را در هنگام مطالعه همراهی می کند. به نظر می رسد که گربه تنها حیوانی است که او را همراهی می کند، اما اگر دقت کنید حیوان دیگری نیز در تصویر حضور دارد. آیا می توانید این حیوان را در یک نگاه شناسایی کنید!؟

از آنجایی که زمان زیادی برای حل آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر ندارید، مهم است که به تصویر با دقت نگاه کنید. شما باید به شدت بر روی تصویر متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید.اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر 1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر

آیا سگ را در زمان تعیین شده پیدا نکردید؟ مشکلی نیست این یک بازی است. هم می توانید برنده شوید و هم ببازید. سپس متوجه خواهید شد که سگ در کجا قرار دارد. اما قبل از ارائه پاسخ بهتر است که بیشتر تصویر را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: ما پاسخ آزمون را در تصویر ذیل علامتگذاری کرده ایم. شما چه اندازه به پاسخ نزدیک بودید!؟

پاسخ آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر

امیدوارم از آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا