سرگرمیمعمای تصویری

آزمون زوج پولدار؛اگه ادعا میکنی زرنگی بگو کدوم زوج واقعا پولداره؟

آزمون زوج پولدار؛ آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله اهل فان دنبال کنید.

آزمون زوج پولدار،شاید حال و احوال خیلی از ما انسانهای امروزی باشد،که علی رقم نداشتن پول کافی سعی در خودنمایی و پز دادن طرز زندگی خود به دیگران داریم.حدود ده ثانیه وقت دارین تا به حل این آزمون بپردازین،امیدوارم موفق باشید.

 

شما زمان زیادی ندارید پس فرصت را از دست ندهید!

 

تصویر آزمون زوج پولدار

آزمون زوج پولدار

.

.

آیا هنوز دارید به آزمون زوج پولدار فکر می کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

 آزمون زوج پولدار

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

حتما ببین: آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

.

جواب آزمون زوج پولدار

 جواب آزمون زوج پولدار

زوج سمت راست پوادار می باشند و نباید فریب ظاهرشون رو بخوریم،چون در ماه عسل خودشون برروی یک کشتی تفریحی که احتمالا متعلق به خودشونه دارن خوش میگذرونن،برعکس زوج سمت راستی که فقط تظاهر میکنن و در یک گوشه از خونه خودشون با بهترین لباسی که دارن دارن جشن میگیرن و کسی که پولداره هرگز نمیاد با دوربین گوشی از جشنشون فیلم برداری کنه.

شخصیت خوتو در رابطه عاشقانه بشناس:تست شخصیت رابطه زوجین؛کدام زوج رابطه شان را پنهان میکنند؟

احتمالا شماها نیز فریب ظاهر این زوجین را خورده این ولی هرگز نباید فریب این ظواهر رو خورد،چون کسی که واقعا پولداره نیاز به ظاهر سازی نداره.نظر شما دوستان چیه،خوشحال میشم مارو از نظرات خود بهره مند کنید.

اینارم ببین:

آزمون هوش نوشیدنی،چه کسی مسوول این خرابکاریه؟

تست هوش واقعیت؛اگه ادعا میکنی زرنگی بیا اینو جواب بده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا