سرگرمیتست هوش

آزمون ریاضی: مجموع وزنی 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات: این پازل ریاضی یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح مناسب IQ است. با مجله خبری اهل فان و آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات همراه شوید. چالش ریاضی امروز یک آزمون سرگرم کننده و محرک برای همه است. این آزمون عالی برای هر کسی است که به دنبال چالش تصویری است.

این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. این معما چندین معادله را به شکل گربه، گوسفند و غاز یا اردک به شما ارائه می کند. وظیفه شما پیدا کردن مجموع ارزش وزنی این سه حیوان در معادله آخر است. ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید وزن هر حیوان را پیدا کنید. در واقع پیدا کردن مجموع نهایی وزن 3 حیوان، هدف نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار 10 ثانیه فرصت دارید.

این مطلب هم جالبه: دقت ات خوب باشه تو یه نگاه اشکال تصویر اتاق مطالعه را پیدا می کنی!

آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات

در آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات با توجه به معادلات بالا، باید با توجه به ارزش وزنی گربه، گوسفند و اردک معادله آخر که مجموع وزنی این سه حیوان است را یدست آورید. این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا الگوها و روابط بین حقایق و ارقام را که مهارت های ضروری برای حل معادلات پیچیده هستند را شناسایی کنید. قدرت ذهن و توانایی ریاضیات شما برای حل آخرین معادله ضروری است. به تصویر آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات نگاه کرده و مقادیر وزنی را بدست آورید.

این را هم بخوانید: بازی فکری: اگه زرنگی بگو کدوم فروشنده غذاش کشنده نیست؟!

پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات

آیا توانستید مجموع وزنی حیوانات را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم! مهارت های ریاضی شما واقعاً عالی است. اگر موفق به یافتن مجموع نهایی نشدید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات : اگر به معادلات یک به یک نگاه کنید، می توانید وزن فردی گوسفند، گربه و اردک را تشخیص دهید. بیایید وزن فردی گوسفند، گربه و اردک را دریابیم:

3 گربه = 12 کیلوگرم، یعنی 1 گربه = 4 کیلوگرم

1 اردک + 1 گربه = 5 کیلوگرم؛ این یعنی 1 اردک = 5 – 4 = 1 کیلوگرم

1 گوسفند – 1 اردک = 99 کیلوگرم؛ این یعنی 1 گوسفند = 99 کیلوگرم + 1 کیلوگرم = 100 کیلوگرم

اکنون می توانیم وزن ترکیبی گوسفند، گربه و اردک را پیدا کنیم.

1 گربه (4) + 1 اردک (1) + 1 گوسفند (100) = 105 کیلوگرم بنابراین، پاسخ به آزمون ریاضی این است که وزن گوسفند، گربه و اردک با هم 105 کیلوگرم است.

این مطلب هم جالبه: تست هوش: کدامیک از این دو آشپز، یک قاتل حرفه ای است!؟

پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات-2

امیدوارم از پاسخ آزمون ریاضی با شناخت وزن حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا