سرگرمیمعمای تصویری

تست هوش: کدامیک از این دو آشپز، یک قاتل حرفه ای است!؟

آزمون شناسایی آشپز قاتل: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش سرگرمی اهل فان می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری اهل فان و آزمون شناسایی آشپز قاتل همراه باشید.

سازنده آزمون شناسایی آشپز قاتل معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر آزمون شناسایی آشپز قاتل مجله خبری اهل فان پیروز شوید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه آشپز قاتل را شناسایی کنید.

این مطلب هم جالبه: پیشگویی 1403؛ فال امسال برای متولدین همه ماهها!

آزمون شناسایی آشپز قاتل

با دقت در پست های موجود این تصویر در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در آزمون شناسایی آشپز قاتل برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 16٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

گر دقت کنید در آزمون شناسایی آشپز قاتل، شما دو آشپز را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد از چنگ قانون فرار کند. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی آشپز قاتل را تجزیه و تحلیل کنید.

این مطلب هم جالبه: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارات، پاسخ 345+1=؟ چند می شود!؟

آزمون شناسایی آشپز قاتل-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آشپز قاتل

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر آزمون شناسایی آشپز قاتل را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آشپز قاتل: فرد سمت راست آشپز نیست. به لباس او دقت کنید. فاقد هر گونه لک و آلودگی غذاست. او قاتلی است که تلاش می کند درون غذا ماده سمی بریزد. برای این کار او لباس آشپزی پوشیده و وارد آشپزخانه شده است تا کسی به او شک نکند. زن سمت چپ یک آشپز است که فقط نکات بهداشتی را رعایت نمی کند. هر چند عمل او نیز می تواند مصداق آدم کشی باشد. چرا که سلامتی آدمها برای او ارزش ندارد. شما چه فکر می کنید!؟

این مطلب هم جالبه: بازی فکری: نوابغ خون آشام شناس بیان بگن کدوم یکی خون آشامه؟!

آزمون شناسایی آشپز قاتل-2

امیدوارم از آزمون شناسایی آشپز قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا