سرگرمیمعمای تصویری

تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش تفریح و سرگرمی اهل فان می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری اهل فان و آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه همراه باشید.

سازنده آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه مجله خبری اهل فان پیروز شوید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه بتوانید قاتل را در تصویر شناسایی کنید.

این مطلب هم جالبه: چیستان آموزشی: آن چیست که صدا دارد اما جثه ندارد؟

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه

با دقت در پست های موجود این تصویر در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 16٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

اگر دقت کنید در آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه، شما دو خانم خانه دار را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد از چنگ قانون فرار کند. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه را تجزیه و تحلیل کنید.

این مطلب را هم ببینید: آزمون هوش مرد عنکبوتی: اونی که واقعی هست رو پیدا کن! 

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه: فرد سمت راست در حال حشره زدایی کمدها است. او قاتل نیست. اما اگر به زن خانه دار سمت چپ نگاه کنید، متوجه یک موضوع غیر عادی می شوید. وی غذا را داخل ظرف کشیده و اکنون داخل ظرف چیزی می ریزد. اگر غذا بی نمک بود باید نمک را به محتویات قابلمه اضافه می کرد. احتمالا این زن در صدد مسموم کردن فرد یا افرادی است.

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه-2

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا