سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مرد دروغگو؛به نظرتون کدوم یکی از مردها داره دروغ میگه؟

آزمون شناسایی مرد دروغگو؛در این آزمون مرو و زن جوانی را میبینیم که برای برگزاری مراسم ازدواجشان به کلیسا مراجعه کرده اند و منتظرن تا پدر روحانی آنها را به عقد همدیگر در آورد.همه چیز به خوبی و خوشی در حال انجام است تا اینکه کشیش وارد ماجرا می شود و با دیدن مرد تعجب میکند و به وی می گوید که دیروز مراسم ازدواج وی را برگزار کرده است.

به نظرتان کشیش دچار زوال عقل شده است و دارد هذیان میگوید یا اینکه مرد جوان یک کلاه بردار است و قصد دارد دوباره پنهانی ازدواج کند،یا همه این اتفاقات بر اثر سوء تفاهمی ایجاد شده است؟

 

وظیفه شما در آزمون شناسایی مرد دروغگو این است قبل از آن که عروس عصبانی شود و کاری دست داماد دهد پی به واقعیت ماجرا ببرید،چون ممکن است کشیش دچار اشتباه شده یا با مرد جوان خصومتی دارد و دروغ میگوید و مرد جوان برای اولین بار قصد ازدواج کردن را دارد.

تیزبینیتو به چالش بکش:آزمون تست پرنده پنهان؛بچه ها به دنبال یک حیوان هستند، آیا می توانید آن را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

شخصیت درونیتو ببین  چجوریه:کدام یک از عروسک های روی درخت شخصیت شما را بهتر نشان می دهد؟

 

تصویر آزمون شناسایی مرد دروغگو

آزمون شناسایی مرد دروغگو

امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بخش اینترنت تبدیل شده اند . شاید علت این حجم از علاقمندی به دو دلیل باشد. افراد می توانند با توجه به سبک علاقمندی خود، به جستجو در این شبکه ها ویافتن مطالب خود بپردازند. در این میان مطالب که حاوی محتوای سرگرم کننده است بیشتر مورد جستجو بوده و صفحات مربوط به موضوعات تفریح وسرگرمی بیشترین دنبال کننده ها را دارند.

به واقع بیشتر بازی های سرگرم کننده که در قالب سوالات معمایی، پازل، تصاویر چالشی و … ارائه می شوند می توانند در زمینه بالا بردن سطح توانائیها و مهارت های افراد نقش مستقیم داشته باشند. بر همین اساس بسیار مورد توجه قرار می گیرند.  با درک این موضوع مجله اینترنتی اهل فان به صورت مستمر و روزانه جدیدترین وجذاب ترین مطالب سرگرمی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون شناسایی مرد دروغگو با وب سایت خودتان همراه باشید.

برای یافتن جواب این آزمون باید ذهن خلاق و بازی داشته باشید،چون یکی از سخت ترین آزمون های موجود در اینترنت می باشد که عده کمی توانسته اند به آن جواب درستی دهند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اکنون موقع پاسخگویی به آزمون شناسایی مرد دروغگو رسیده است،به نظرتان جواب این آزمون چه خواهد بود؟آیا جوابی که داده اید با جواب نهایی ما همخوانی دارد.بهتر است نگاهی به پاسخ بیندازیم و شما دوستان عزیز را منتظر نگذاریم.

پاسخ آزمون شناسایی مرد دروغگو

پاسخ آزمون شناسایی مرد دروغگو این است:مرد کشیش راست میگوید چون دیروز مرام عروسی را برگزار کرده است،ولی مراسم برای برادر دوقولوی مرد بوده که در دوران کودکی از وی جدا شده و در خانواده دیگری بزرگ شده است و کشیش و مرد از وجود وی بیخبر بوده اند،مرد جوان نیز برای اولین بار استکه به کلیسا برای برگزاری مراسم ازدواجش می آید چون جای انگشتر حلقه در انگشتان دستش دیده نمی شود.

آیا از آزمون امروز ما راضی بودید؟ما رو از نظرات ارزشمند خود بهرمند کنید،منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز می باشیم.

چالش تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازیهای فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

فقط یک کارگاه کار کشته می تواند این معما را حل کند و دزد را شناسایی کند!!!

آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

آزمون شناسایی مادر دروغگو؛اگه باهوشی بگو کدوم زن مادر واقعی کودک می باشد

تست بینایی 18 تصویر پنهان؛تصاویر پنهان شده را پیدا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا