سرگرمیتست هوش

معمای چگونگی تقسیم سیب؛چگونه میتوان 12 سیب را بین 12 کودک تقسیم کرد که یک سیب در کاسه بماند!؟

معمای چگونگی تقسیم سیب؛مایکل مربی یک کودکستان است. او رابطه صمیمانه ای با همه کودکان این کودکستان دارد. همه کودکان این کودکستان مایکل را دوست دارند. او هر روز داستان های جذابی برای کودکان نقل می کند. روزی تصمیم گرفت یک سوال معمایی برای کودکان طرح کند. او از آنان خواست که 12 سیب درون کاسه را بین خودشان که 12 نفر هستند، تقسیم کند. در حالی که 1 سیب در کاسه باقی بماند.

ایا میتوانید بگویید این کار چگونه ممکن می باشد و بچه ها چگونه سیب ها را بین خودشان تقسیم میکنند؟

خیلی جالبه بگو: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

شما برای جواب دادن به این معمای به ظاهر پیچیده دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید جواب معمای چگونگی تقسیم سیب را بدهید.امیدوارم از این معما سربلند بیرون بیایید.

تصویر معمای چگونگی تقسیم سیب

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

معمای چگونگی تقسیم سیب

برخی از مردم معتقدند یونانیان باستان در کنار ورزش جسم، درک نمودند که ورزش روح و مغز نیز لازمه یک زندگی سالم است. همانطور که می دانید منشأ دو مارتن، المپیک و …همگی از یونان باستان است.بر همین اساس معما و سوالات معمایی زمینه ای شد برای تربیت افراد با هوش و دارای ذهن خلاق.

شاید جالب باشد: تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

یونان باستان مهد تفکر و فلسفه بوده است. وقتی صحبت از منطق وفلسفه می شود، ناخودآگاه یونان باستان و اندیشمندانی همچون سقراط، ارسطو و افلاطون به ذهن می رسد. گمان می رود قدیمی‌ترین معما در حدود 470 قبل از میلاد در اساطیر یونانی سرچشمه گرفته باشد و به “معمای ابوالهول” معروف است.

باهوشا بگن: سوال هوش ریاضی چالشی؛اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه،این سوال هوش ریاضی را در 10 ثانیه حل کن!

بسیاری از معماهای دیگر بعداً دنبال شدند و ثابت کردند که به چالش کشیدن ذهن چیز جدیدی نیست و مردم همیشه این نوع ورزش را دوست داشتند. همه با دیدن سوالات هوش به سوی آنها متمایل می شویم و این نشان می دهد که ما تا چه اندازه علاقمند هستیم که مغز خود را به چالش بکشیم و احساس هوشمندی کنیم.

ایا توانستید معمای چگونگی تقسیم سیب را که ساده و در عین حال چالش برانگیز است را حل کنید؟برای حل کردن این معما شماباید دقت نظر کاملی داشته باشید.

این آزمون قشنگ رو هم ببین: آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این آزمونم ببین: آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

پاسخ معمای چگونگی تقسیم سیب

جواب کاملا مشخص و ساده است. گفته شده است که 12 سیب بین 12 کودک تقسیم شود در حالی که یک سیب در کاسه باقی بماند. نفر دوازدهم سیب و کاسه را با هم میتواند بردارد.

اینم ببین: آزمون شناخت پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

پاسخ معمای چگونگی تقسیم سیب

ایا از معمای چگونگی تقسیم سیب استفاده کردید و از آن لذت بردید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این معما بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از معمای چگونگی تقسیم سیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

 آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

 آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان؛ اگر ادعا میکنی باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

بیا با این تست روانشناسی بفهم نقاط ضعفت چیه؟! باورت میشه؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا