سرگرمیمعمای تصویری

معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛مبارزه با کدوم حیوان بی خطره و از اون جون سالم به در میبری؟

معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛ در تصویر معمای مبارزه با حیوانات عجیب ما صحنه ای از یک میدان مبارزه را مشاهده میکنیم که در آن چند حیوان عجیب و غریب با دستکاری ژنتیکی توسط عده ای دانشمند بوجود آمده اند و شما به عنوان یک مبارز قرار است یکی از این حیوانات را برای مبارزه انتخاب کنید،این حیوانات عبارتند از :یک حیوان با بدن خرس قطبی و سر مار کبری،یک حیوان با بدن اسب آبی و سر شیر،حیوان دیگر نیز از بدن یک جگوار و سر کوسه.

این هم جالبه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

شما برای مبارزه کدام حیوان را انتخاب می کنید تا بتوانید جان خود را نجات دهید و از این میدان سالم خارج شوید؟فقط باید با دلیلی منطقی بگویید چرا این حیوان را برای مبارزه انتخاب کرده اید.

شاید خوشتان بیاید: تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛اگه خودتو باهوش میدونی ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو میگن؟

معماهای تصویری معمولا برای به چالش کشیدن مغز و فکر شما می باشند و به همین دلیل بعضی از این معماها بیشتر شبیه به داستان و افسانه می باشند و هیچ گونه دلیلی وجود ندارد که حتما واقعی باشد،چون وظیفه این گونه آزمون ها سرگرم کردن و پر کردن اوقات فراغت شما می باشد.با هم تصویر معمای مبارزه با حیوانات عجیب را می بینیم.

 

تصویر معمای مبارزه با حیوانات عجیب

معمای مبارزه با حیوانات عجیب

گر فکر می کنید از جمله نوابغی هستید که به راحتی می توانید هر آزمون و سوالی را حل کنید؟ جرأت این را دارید که هوش و توانائی های خود را با معمای مبارزه با حیوانات عجیب امتحان کنید؟باید گفت که ، یکی دیگر از آزمون هایی سختی است که شرکت کنندگان بسیاری را گیج کرده است. بدین ترتیب می توان گفت تنها نوابغ و کسانی که دارای مهارت ها و توانائیهای بالای شناختی هستند، می توانند این آزمون را رمزگشایی کنند.

اگر آماده هستید، باید فرصت را غنیمت شمرده و با کمک معمای مبارزه با حیوانات عجیب بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی و اطلاعات عمومی شما چقدر است؟ می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ ما معتقدیم که اگر در دوران مدرسه دانش آموز زرنگی بودید، می توانید این معمای تصویری جالب را به راحتی و بدون دردسر حل کنید.

معمای مبارزه با حیوانات عجیب آنقدر چالشی است که تنها 15درصد از افراد موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. اگر می خواهید در این معمای تصویری سربلند بیرون بیایید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ معمای مبارزه با حیوانات عجیب

حالا نوبت به قسمت جذاب داستان رسیده ایم،شما برای زنده ماندن باید حیوانی که بدن جگوار و سر کوسه را داشت انتخاب میکردین،زیرا همان طور که در تصویر میبینید مبارزه در خشکی می باشد و سر این حیوان که از آب شش تشکیل شده نمیتواند در خشکی نفس بکشد و می میرد.

پاسخ معمای مبارزه با حیوانات عجیب

آیا توانستید به راحتی به معمای مبارزه با حیوانات عجیب جواب دهید و حیوان مورد نظر را انتخاب نمایید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از معمای مبارزه با حیوانات عجیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا