سرگرمیمعمای تصویری

معمای شناسایی همسر استاد؛ آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی؟

معمای شناسایی همسر استاد؛ در تصویر معمای شناسایی همسر استاد ما سه زن مختلف را مشاهده میکنیم که در یک دانشگاه جلوی استاد یکی از رشته های تحصیلی ایستاده شده اند و با وی کاری دارند،یکی از این سه زن همسر استاد می باشد،به نظر شما کدام یک از این خانم ها همسر استاد می باشد؟

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر بگویید همسر واقعی استاد کدام زن می باشد؟

اگر می خواهید میزان دقت، تمرکز و همچنین تیزبینی خود را محک بزنید، معمای شناسایی همسر استاد می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. شما برای حل این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید و این محدودیت خود به خود به دشواری آزمون افزوده است.

تصویر معمای شناسایی همسر استاد

معمای شناسایی همسر استاد

همانگونه که برای حفظ سلامت جسم، ورزش و تمرین روزانه لازم است، برای سلامت روح و روان نیز شما نیازمند تمرین و ورزش روزانه هستید. بازی های فکری و انواع و اقسام آن همچون جداول، پازل ها، تست های معمایی و … می تواند بهترین زمینه را برای تمرین روزانه مغز شما فراهم کنند. بی تحرکی مغز در سنین کهنسالی ممکن است عوارض جدی برای مغز ایجاد کند. بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … از جمله بیماری هایی هستند که بی تحرکی مغز نقش جدی در ایجاد آنها دارند.

هدف از طراحی سوالات تصویری نیز ورزش مغز است. اگر شما به صورت مستمر و منظم این بازی ها را انجام دهید، ورزش مناسبی برای ذهن و مغز خود پیدا کرده اید. چرا که شما برای ارائه پاسخ مجبوریدتمرکز کنید و حتی گاهی از تحلیل منطقی خود که توأم با تفکر کردن است، استفاده کنید.

در معمای شناسایی همسر استاد نیز شما باید به همه جزئیات توجه کنید و بسیار سریع باشید زیرا فقط 6 ثانیه برای ادعای تیزبینی ونکته سنجی خود فرصت دارید. فقط یک نشانه کوچک میتواند به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی این آزمون تصویری را حل کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

پاسخ معمای شناسایی همسر استاد

ممکن است برخی به ساعت زن سفید پوش و استاد به عنوان نشانه اشاره کنند. اما خوب گاهی ممکن است چنین مشابهت هایی پیش بیاید. به باور سازنده اگر کمی دقت کنید نشانه ای از رنگ رژ لب را بر روی یقه استاد می بینید. این رنگ رژ لب با رنگ رژ لب زن وسطی مطابقت دارد. پس به احتمال فراوان زن وسطی همسر استاد است.

خیلی جالبه حتما ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

پاسخ معمای شناسایی همسر استاد

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به معمای شناسایی همسر استاد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از معمای شناسایی همسر استاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

نکته میز چیه: اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

معمای علمی سرما و گرما؛ اگر این دو نفر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زودتر می میرد؟

آزمون شناسایی مادر پسر بچه؛اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی!

تست شخصیت شناسی جاده: دوست داری در کدام جاده با حضرت یار قدم بزنی تا بگم چجور شخصیتی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا