سرگرمیتست هوش

قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

آزمون سنجش هوش: سوالی که آزمون سنجش هوش از شما می پرسد در یک جمبه کوتاه خلاصه می شود: چه کسی در تصویر وزن بیشتری را تحمل می کند؟ براساس گزارشات موجود در شبکه فیس بوک و توئیتر سازنده این آزمون هوش، تنها 30 درصد افراد تئوانستند بلافاصله به آزمون سنجش هوش پاسخ صحیح را ارائه دهند.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

به واقع هوش بالا، نکته سنجی و قوه تحلیل و ادراک بالا می تواند به شما در حل سریع آزمون سنجش هوش در زمان 3 ثانیه ای کمک کند. اگر امروز نیز تمیم دارید مثل هر روز مغز خود را ورزش دهید، در جای درستی قرار گرفته اید. تلاش کنید در زمان مشخص شده به این آزمون پاسخ دهید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون سنجش هوش همراه باشید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

آزمون سنجش هوش

همانطور که اشاره شد، آزمون سنجش هوش، آزمون چندان راحتی نیست. به واقع اکنون که این مطلب را می خوانید شما در شرف حل یکی از چالشی ترین معماهای تصویری هستید. آگر آماده هستید، جزئیات بیشتر تصویر آزمون سنجش هوش را با هم مرور کنیم.

اما قبل از هر چیز باید گوشزد کنیم که برای حل آزمون سنجش هوش حتما تلاش کنید که هر چیزی که سبب حواس پرتی شما می شود دوری کنید. هر گونه سرنخ و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید.

ماموریت امروز شناسایی این است که کدام یک از این سه مرد بیشترین وزن را تحمل می کنند. برای بالا بردن سطح این آزمون تنها 3 ثانیه فرصت دارید تا برنده شوید. بدون هیچ مقدمه ای، چالش شدید اکنون شروع می شود.

 

تصویر آزمون سنجش هوش

آزمون سنجش هوش

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

.

.

.

.

.

.

همسر زن باردار رو میتونی تشخیص بدی:فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

پاسخ آزمون سنجش هوش

چطور گذشت؟ ما صمیمانه امیدواریم که توانسته باشید این چالش تصویری مرموز را حل کنید. اگر برعکس این اتفاق افتاد، احساس بدی نداشته باشید، زیرا تنها 30 درصد از مردم موفق بهحل آزمون سنجش هوش در تلاش اول شدند. می توانید 5 ثانیه دیگر بیشتر وقت بگذارید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون سنجش هوش: مرد جوان وسط بیشتر از بقیه وزن تحمل می کند، او 25 درصد وزن بیشتر از دو نفر دیگر تحمل می کند. شما چه فکر می کنید. از شما می خواهیم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از پاسخ آزمون سنجش هوش رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

تست هوش کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

بازی فکری جمع کیک ها رو اگه بتونی حل کنی جزو یک درصد مخ های ریاضی هستی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا