سرگرمیتست هوش

فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

آزمون شناسایی همسر زن باردار: اگر تیزبین و نکته سنج هستی باید سریع بگی کدومیکی از این دو تا مرد شوهر این زن هست و دیگری برادرش! شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا با موفقیت این معمای تصویری را حل کنید. معما یا آزمونی که فقط یک فرد بسیار تیزبین و نکته سنج و تا اندازه ای باهوش می تونه اون رو حل کنه! به واقع یک تیزبین تمام عیار به راحتی میتونه این آزمون رو پشت سر بگذاره و شوهر زن تصویر را پیدا کنه. پیدا کردن یک نشانه کافی است و به واقع یافتن نشانه ها نیازمند نکته سنجی و تیزبینی بالای شماست.

معماهای تصویری به آزمون های عالی برای به چالش کشیدن و سنجش میزان توانایی های ما در عرض چند ثانیه تبدیل شده اند، بنابراین در این مطلب جدید نیز چالشی تصویری-ذهنی را به شما ارائه خواهیم داد که فقط نابغه های واقعی می توانند در زمان مشخص شده 3 ثانیه و در تلاش اول بر آن غلبه کنند. با دقت به این تصویر نگاه کنید و این معمای تصویری را در چند ثانیه با موفقیت پشت سر بگذارید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی همسر زن باردار همراه باشید.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

 

آزمون آزمون شناسایی همسر زن باردار

همان طور که اشاره شد امروز یک مورد مرموز را به شما معرفی می کنیم که باید تنها در 3 ثانیه آن را حل کنید، آیا فکر می کنید می توانید آزمون آزمون شناسایی همسر زن باردار را حل کنید؟ به نشانه های زیر توجه کنید تا شما یکی از برندگانی باشید که می توانید پاسخ صحیح را بیابید.

شما در تصویر آزمون شناسایی همسر زن باردار باید دریابید که شوهر زن موجود در تصویر، کدامیک از دو مرد است؟ با دقت نگاه کنید و بتوانید جزئیاتی را ببینید که به شما می گوید شوهر زن باردار کیست. آیا احساس آمادگی می کنید؟ خوب، شروع می کنیم، به یاد داشته باشید که باید زمان را محاسبه کنید تا آزمون 100٪ معتبر باشد. یکی از مردان همسر او و دیگری برادر اوست.باورتان می شود که فقط 2 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی توانسته اند این تست را حل کنند؟

 

تصویر آزمون شناسایی همسر زن باردار

آزمون شناسایی همسر زن باردار

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از این 2 مرد همسر زن باردار هستند، دارید!

.

.

.

.

.

.

اشتباه تصویر رو میتونی پیدا کنی؟ آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت؛ اگر باهوش باشید می توانید در عرض 7 ثانیه متوجه آن شوید!

نوزاد گنگستر رو بگو کدومه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن باردار

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن باردار

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن باردار را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی همسر زن باردار رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. به نظرم اون معما های خون اشام رو همه اشتباه بود به بقیه پیشنهاد میکنم کهتو این سایت نرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا