سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت؛ اگر باهوش باشید می توانید در عرض 7 ثانیه متوجه آن شوید!

آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت؛در تصویر آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت ما عده ای دانشجوی پزشکی را مشاهده میکنیم که در حال عکس گرفتن با اسکلت موجود در ازمایشگاه می باشند،همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع اشتباهی در تصویر موجود می باشد.

آیا میتوانید با نگاه کردن به تصویر و در مدت زمان 7 ثانیه اشتباه رو بیابید؟

 

اشتباه موجود را در این صحنه پیدا کنید و ثابت کنید که واقعا یک نابغه هستید.یادتان نرود برای انجام آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت، فقط 7 ثانیه فرصت دارید. به باور طراح آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت، فقط نکته سنج ترین افراد می توانند بر چالش تصویری غلبه کنند.

دزد زرنگ رو در تصویر تشخیص بده: آزمون شناسایی دزد ناقلا:کدومیکی دزده و به تازگی چیزی رو قاپیده، بدون اینکه کسی متوجه بشه!!

 

تصویر آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت

آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت

آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت از شما چه می خواهد؟ ساده است، شما باید خطای فاحشی که در این صحنه و تصویر وجود دارد را پیدا کنید. اگر فکر می کنید چیز ساده ای است، کاملا در اشتباه هستید.

چالش های تصویری توانسته اند به پرطرفدارترین مطالب در شبکه های اجتماعی تبدیل شوند. آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت به شما امکان می دهد که حافظه خود را بهبود بخشیده و در هنگام انجام و فرآیند آن، ذهن خود را از تمام مشکلات روزانه که معمولاً در زندگی یک فرد ایجاد می شود پاک کنید.

اگر به این بخش از یادداشت آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید چالش را حل کنید، با این حال، ما بزودی جواب این آزمون را به شما خواهیم گفت.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت

اگر به تصویر دقت کنید اشکال در اسکلت است. اسکلت چشمانی واقعی شبیه انسان های زنده تصویر دارد. به طوری که در حال نگاه کردن به دوربین موبایل است. به همین سادگی! شما چه فکر می کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به این آزمون جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک ؛ اگر باهوشی، فرد مرده را در تصویر رو پیدا کن!

آزمون میز شام؛ یک ایراد در تصویر وجود دارد که فقط کسانی که چشمان تیز دارند می فهمند!

آزمون شناسایی همسر مرد بازیگر: اگر باهوشی سریع بگو کدوم یکی از زن ها، همسره بازیگره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا