سرگرمیمعمای تصویری

اگر تیزبین هستی شناسایی فرد سالم در میان روانی ها رو انجام بده

شناسایی فرد سالم در میان روانی ها؛ در تصویر مربوط به آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها تصویری از یک اتاق تیمارستان به تصویر کشیده شده است. در تصویر 4 بیمار دیده می شود. اما اگر دقت کنید یکی از افراد تصویر دیوانه نیست. کدامیک از این افراد دیوانه نیست.

آیا میتوانید با توجه به جزییات موجود در تصویر بگویید کدام فرد روانی نمی باشد؟

 

شما برای انجام دادن این آزمون دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید،لذا قبل از انجام دادن  و نگاه کردن به تصویر نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشمان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها

آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها

به باور پژوهشگران حوزه سلامت، انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند.

همانطور که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع می تواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند.

آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی های سایت اهل فان و سوالات هوش تصویری مشابه، بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

آیا توانستید پاسخ این آزمون را بیابید؟ اگر پاسخ خود را به دست نیاوردید، ما پاسخ را به شما ارائه می دهیم تا یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها و جزئیات آن را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها

اگر به تصویر آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها دقت کنید سه بیمار واقعی (دیوانه) هر کدام دستبند صورتی رنگ تیمارستان به دست دارند. اما زنی که گلدان به دست دارد، چنین دستبندی ندارد. لذا او واقعا یکی از بیماران این بیمارستان نیست. اگر دقت کنید کاری هم انجام نمی دهد که به خودش آسیب برساند.

پاسخ آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها

آیا در مدت زمان تعیین شده توانستید به جواب آزمون دست پیدا کنید؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تمرین مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه؛ فقط افراد باهوش میتوانند اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا کنند!

آزمون شناخت شوهر فقیر؛با ذکر دلیل بگویید کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی؛با تشخیص اشتباه موجود در تصویر اثبات کنید که نابغه اید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا