داستان

حکایت تجربه شکست بازرگان و مشاوره دادن به تاجر دیگر

حکایت تجربه شکست بازرگان: داستان‌‌های کوتاه جالب و زیبا برگرفته از زندگی افراد معمولی بوده که در همین اطراف ما زندگی می‌کنند ولی اتفاقات زندگی‌شان وقتی به زبان داستان بیان می‌شود، جالب‌تر و جذاب‌تر هستند،که علاوه بر سر گرم کننده بودن در این شرایط که مشغله ها بسیار زیاد است این مجموعه داستانهای کوتاه بهترین گزینه برای مطالعه هست؛می تواند نکات آموزشی ایی هم داشته باشد.پس با ما در مجله سرگرمی و هوش اهل فان همراه باشید:

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

بازرگانی بود که ورشکست شده بود، روزی یکی از بزرگان برای تصمیم‌گیری در مورد یک موضوع تجاری نیاز به مشورن و راهنمایی داشت، از خدمتکاران خود خواست تا آن مرد بازرگان را نزد او آورند.

یکی از خدمتکاران به اعتراض گفت: اما او یک بازرگان ورشکسته است و نمی‌توان به مشورتش اعتماد کرد.

وی پاسخ داد: شکست یک اتفاق است، یک شخص نیست! کسی که شکست خورده در مقایسه با کسی که چنین تجربه‌ای نداشته است، هزاران قدم جلوتر است.

او روی دیگر موفقیت را به وضوح لمس کرده است و تارهای متصل به شکست را می‌شناسد، او بهتر از هر کس دیگری می‌تواند سیاه‌ چاله‌های منجر به شکست را به ما نشان دهد.

وقتی کسی موفق می‌شود بدانید که چیزی یاد نگرفته است! اما وقتی کسی شکست می‌خورد آگاه باشیدکه او هزاران چیز یاد گرفته است که اگر شجاعت خود را از دست نداده باشد می‌تواند به دیگران منتقل کند.

تصویر حکایت تجربه شکست بازرگان

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

حکایت تجربه شکست بازرگان

حکایت تجربه شکست بازرگان

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

وقتی کسی شکست می‌خورد هرگز نگویید او تا ابد شکست خورده است، بلکه بگویید او هنوز موفق نشده است.

و او در این مسیر تجربه های  بسیاری را فرا گرفته که می تواند به افراد در ابتدای شروع اون عمل و کار آموزش دهد تا بتوانند موفق شوند.

امیدوارم از مطالعه این داستان کوتاه لذت برده باشید و شما می توانید داستان ها، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش داستان مجله سرگرمی و هوش اهل فان  مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در اینجا ما قصدمان این است تا مجموعه داستانهای کوتاه و حکایتهای پندآموز را با شما دوستان گرامی به اشتراک بگذاریم .

همچنین می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

حکایت چیست؟

حکایت نوعی از داستان کوتاه است که در آن درس یا نکته‌ای اخلاقی نهفته است. این درس یا نکته بیشتر در پایان حکایت بر خواننده آشکار می‌شود. شخصیت‌های حکایت حیوانات یا اشیای بی‌جانند. زمانی که حیوانات شخصیت حکایتند، مانند انسان‌ها سخن می‌گویند و احساسات انسانی از خود نشان می‌دهند. یکی از بهترین نمونه‌های حکایت در زبان فارسی را می‌توان در کلیله و دمنه دید.

حکایت‌ها معمولاً طوری نوشته می‌شوند که خواننده به سادگی آن‌ها را درک کند. ادبیاتی را که در حکایت‌ها به کار برده می‌شود، ادبیات تعلیمی می‌نامند.

برخی حکایت‌ها از نسلی به نسل دیگر بازگو می‌شود. بیشتر در حکایت با استعاره از اشیا یا حیوانات، نابخردی انسان در رفتار و منشش به وی نشان داده می‌شود. گاهی حکایت آکنده از طنز یا هزل است.

این رو هم ببینید جالبه:

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

حکایت پیرزن تنها و مهمانی کردن از خدا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا