سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ در تصویر آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل ما سه خدمتکار یک هتل را مشاهده میکنیم که با وسایل خود دیده میشوند ،همه چیز عادی به نظر میرسد ولی اینگونه نمی باشد،چون یک قاتل خبره خود را به صورت پیشخدمت هتل درآورده و هدف خود را که در هتل بوده به قتل رسانیده است و حال قصد دارد جسد مقتول را به خارج از هتل منتقل کند.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید کدام خدمتکار یک قاتل می باشد؟

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

این معمای تصویری را در 8 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن و مهارت های شناختی شما را تمرین می دهد. برای انجام این کارکافیست به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 8 ثانیه خدمتکار قاتل را در آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل شناسایی کنید.

اشتباه در تصویر چیه: چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

تصویر آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل 

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل

هیچ چیز سرگرم کننده‌تر و جذاب تر از یک بازی فکری و معمای تصویری شبیه نیست. تصاویری که می توانند یک ورزش مناسب برای مغز شما باشند. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است. پس به این ترتیب مغز نیازمند آن است که هر روز با بازی های فکری مختلف تحت چالش قرار بگیرد و عدم فعالیت ممکن است به سلامت مغز اسیب جدی وارد کند.

به باور بسیاری، مشکلات سلامت مغز که در سنین کهنسالی ممکن است بسیاری را گرفتار خود کند، بواسطه نوع رژیم غذایی و عدم تحرک ذهنی و مغزی است. بازی های فکری می توانند زمینه فعالیت مغز فراهم شوند، فقط کافی است به صورت مستمر و مرتب دقایقی از روز را با حل معماها و بازی های فکری سپری کنیم.

آزمون به ظاهر ساده به نظر می رسد، اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل عدم توجه به جزییات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر معمای تصویری  ما نگاهی بیندازید.

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

پاسخ آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل 

خدمتکار اولی از سمت راست قاتل می باشد. به چهارچرخ وی دقت کنید. او تلاش کرده است که با دستمال صورتی فضای داخلی چهار چرخ را بپوشاند. اما متوجه نیست که یکی از دستان مقتول از چهار چرخ بیرون زده است. به تصویر با دقت نگاه کنید. همانطور که در بالا هم اشاره شد، پاسخ در جزئیات و نشانه بود که شما باید به آن توجه نشان می دادید. در این آزمون قدرت دید و تمرکز شما برای ارائه پاسخ، حرف اول را می زد.

پاسخ آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

شگفت انگیزترین لبه های پرتگاه جهان ؛مناطقی پر طرفدار برای توریستها

آزمون شناسایی نامزد زن:تیزبین‌ها در یک نگاه نامزد حقیقی زن را شناسایی می‌کنند!

 آتش نشان نمایی که اومده عکس یادگاری بگیره کدومه؟! در 8 ثانیه شناسایی اش کن!

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

 آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا