سرگرمیتست بینایی

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

تست قدرت بینایی پاندا : آیا می توانید پاندای پنهان را در بین این سگ ها در 7 ثانیه تشخیص دهید. وقتی صحبت از تصاویر معمایی و بازی های فکری می شود، به نظر می رسد که این تصاویر توانسته است بخش قابل توجهی از اوقات فراغت کاربران اینترنت را پر کند. این تصاویر توانسته اند به خوبی ذهن وتمرکز و به طور کلی توانائیهای شناختی افراد را به چالش بکشد. در تست قدرت بینایی پاندا شما با یافتن تصویر پاندا در میان سگ های می توانید قدرت بینایی و دقت خود را اثبات کنید.با مجله سرگرمی و هوش اهل فان همراه باشید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تست قدرت بینایی پاندا

تصویر مربوط به تست قدرت بینایی پاندا در روزهای گذشته بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. این تصویر توانسته است به خوبی کاربران را گیج کند، به طوری که 70 درصد از کاربران توئیتر مدعی شدند که اساساً هیچ پاندایی در تصویر وجود ندارد. اما کاربران دیگری که نگاه تیزبین و دقت کافی داشته اند توانسته اند در زمان مشخص پاندای مخفی را شناسایی کنند.

تصاویری شبیه تصویر تست قدرت بینایی پاندا هر روز در فضای اینترنت منتشر می شوند. این تصاویر در عین اینکه می تواند زمینه خوبی برای سرگرمی باشد، از سوی دیگر می تواند بر رشد و توسعه مهارت ها و توانائی های شناختی افراد تأثیر بگذارد. کافی است به صورت مستمر این بازی های فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهید تا متوجه افزایش دقت و تمرکز خود شوید.

به باور محققان انجام منظم بازی های فکری، سوالات هوش و … می تواند سلامت مغز را تضمین کند. چرا که این بازی ها مغز را به فعالیت وادار می کند و افزایش فعالیت های مغزی می تواند از بروز بیماری های مربوط به مغز در کهنسال ب جلوگیری نماید. اگر آماده هستید تصویر زیر را مشاهده کنید و تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه تصویر پاندای مخفی را در میان سگ ها شناسایی کنید!

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

تصویر تست قدرت بینایی پاندا

تست-قدرت-بینایی-پاندا-2

.

.

.

.

.

.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

پاسخ تست قدرت بینایی پاندا

احتمالا توانسته باشید بر چالش تصویری امروز غلبه کنید. اگر تاکنون نیز نتوانستید پاندا را پیدا کنید می توانید به تصویر علامتگذاری زیر مراجعه کنید. سگ سمت راست را بررسی کنید تا پاندا را پیدا کنید. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟

.

.

.

تست-قدرت-بینایی-پاندا-1

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند. که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

شما می توانید برای تقویت تمرکز، هوش و فراگیری مهارت های فکری هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آتش نشان نمایی که اومده عکس یادگاری بگیره کدومه؟! در 8 ثانیه شناسایی اش کن!

 چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

 آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا