سرگرمیتست هوش

تست هوش کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

تست هوش کتری: اگر فکر می کنی خیلی باهوشی و رو دست نداری، امروز با یک آزمون هوش جالب می توانید خودتان را بسنجید. سوال آزمون بسیار ساده است: کدام کتری  چای بیشتری دارد؟ این چالش تصویری از جمله چالش هایی است که تنها باهوش ها می توانند در 4 ثانیه آن را حل کنند. با مجله سرگرمی اهل فان و تست هوش کتری  همراه باشید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

در این چالش ویروسی باید مغز خود را به کار ببندید، زیرا باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. در آتست هوش کتری سلول های خاکستری مغز شما مجبرو به فعالیت بیشتر خواهند شد. این فعالیت مثبت بر روی توانایی های شناختی شما نیز تأثر گذاشته و سبب می شود که شما موثرتر و دقیق تر فکر کنید و عمل کنید. از سوی دیگر عملکرد بیشتر مغز در جهت حفظ سلامتی آن نیز بسیار مهم است.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

تست هوش کتری

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، زمان آن فرا رسیده است که هوش خود را به کار بگیرید، زیرا در این چالش ویروسی باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. شما باید از عقل خود به هر نحوی استفاده کنید و برای این کار فقط 4 ثانیه کوتاه فرصت خواهید داشت. آماده اید؟ خوب، “مغز” خود را به کار بیاندازید.

ما در تصویر چالش تصویری دو کتری  را به شما نشان می دهیم. در اینجا، شما باید تعیین کنید که کدام یک بیشترین مقدار چای را دارد. از ظرفیت فکری خود استفاده کنید و اجازه ندهید که فکرتان تحت تأثیر تصویر و شرایط قرار بگیرد. با دقت به تصویر تست هوش کتری  نگاه کنید و در نهایت اشاره کنید که پاسخ صحیح کدام است. باز هم تأکید می کنیم که زمان شما محدود است و شما در زمان تعیین شده باید بتوانید تست هوش کتری  را رمزگشایی کنید.

تست هوش کتری

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

.

.

.

.

.

.

شما 4 ثانیه فرصت داشتید و اکنون که به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که زمان شما به پایان رسیده است. شما فقط 4 ثانیه در تلاش اول فرصت داشتید. اگر هنوز اشتیاق به پاسخگویی دارید، 5 ثانیه دیگر زمان در اختیارتان قرار می گیرد.

.

.

.

.

.

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

پاسخ تست هوش کتری

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ تست هوش کتری : اولین کتری از سمت چپ، همان کتری است که بیشترین مقدار میزان چای را در خود نگه داشته است. کافی است که لوله کتری  ها و محل قرار گرفتن آن ها توجه می کردید. دهانه کتری  اول به سمت بالا است و مانند دیگری پایین نیست که به راحتی بعد از ریختن مقداری چای، مایع چای از آن سرازیر شود.

پاسخ تست هوش کتری را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ تست هوش کتری رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

معمای تصویری گل متفاوت کدومه؟ اگه تیزی تو 3 ثانیه می گیری قضیه رو!

بازی فکری جمع کیک ها رو اگه بتونی حل کنی جزو یک درصد مخ های ریاضی هستی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا