سرگرمیتست شخصیت

بیا با این تست روانشناسی بفهم نقاط ضعفت چیه؟! باورت میشه؟!

تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان: آیا می دانستی تمام عکس العمل های ما درون و ذات ما را به نمایش می گذارد؟! شاید قبلا با کلمه زبان بدن آشنا شده باشید و شنیده باشید که زبان بدن ذات یا هدف هر فرد را نشان می دهد. امروز در اهل فان با یک تست روانشناسی همراه هستیم که با زبان بدن معنا پیدا کرده است، پس با اهل فان همراه باشید تا تست را بیشتر برایتان شرح دهیم.

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان

در تست روانشناسی امروز شما با 6 عکس مختلف از حالات گرفتن فنجان در دست رو به رو هستید، لطفا توجه داشته باشید که نحوه فنجان گرفتم خود بدون فکر کردن را به یاد آورید، چون توسط ضمیر ناخوآگاه شما انجام می پذیرد و برای تست امروز واجب است که به صورت صحیح این مورد را انتخاب کنید، پس اگر موافق باشید در زیر تصویر این تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان را با شما به اشتراک بگذاریم.

این تست در ساعات اولیه اشتراکش در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شد و بیش از 80 درصد کاربران به صحیح بودن نتایج اذعان کرده اند.

از دست نده: آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

تصویر تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان

تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان

شاید جالب باشد: تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

.

.

.

دزد رو در این آزمون پیدا کن: آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

نتایج تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان

خب اگر نحوه به دست گرفتن فنجان در دستان تان را تشخیص داده اید به نتایج زیر ارجاع تان می دهیم:

.

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

نوع شماره 1

اگر ترجیح می دهید در فنجان کوچک چای بخورید باید گفت به صورت کلی شما دارای چنین ویژگی هایی هستید:

نکات مثبت: شما فردی هستید که به خودش، به تلاش هایش اعتماد دارد و به آنچه در زندگی می خواهید شک ندارید. شما می دانید چگونه تصمیم بگیرید، به همین دلیل است که شما را یک رهبر متولد شده می دانند. شما قلب بزرگی دارید که به شما امکان می دهد بدون مشکل با دیگران ارتباط برقرار کنید، به همین دلیل است که اطرافیان شما را بسیار قدردانی می کنند.

نکات منفی: گاهی از خودشیفتگی خاصی که دارید، احساس گناه می کنید. اعتمادبه نفس بیش از حد به خود می تواند شما را در مقابل دیگران متکبر جلوه دهد. سعی کنید این جزئیات از شخصیت خود را در خود داشته باشید و کمتر بروز دهید تا از مشکلات غیر ضروری محافظت کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی آدم دروغگو؛ چه کسی خود را به مریضی زده تا از زیر کار در بره!؟

نوع شماره 2

اگر در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان، این نوع نحوه نگه داشتن لیوان در دستان شماست باید گفت که فضایل و معایب شما در این موارد خلاصه می شود:

نکاتن مثبت: چیزی که بیشتر از همه شما را تعریف می کند، توانایی شما در کار با دیگران است. کار تیمی کار شماست. شما در گوش دادن به صحبت های دیگران خوب هستید و به لطف انعطاف پذیری خود، این امکان را برای گروه فراهم می کنید که یکدیگر را به خوبی درک کنند.

نکات منفی: اگرچه کار با افراد دیگر برای شما بسیار خوب است، اما با دانستن اینکه آنها شایستگی های شما را در سطح فردی برجسته نمی کنند، همیشه نمی توانید همان انرژی را هنگام کار به تنهایی تولید کنید.

این آزمونم ببین: آزمون شناسایی قاتل پرنسس: قاتل پرنسس را در 3 ثانیه پیدا کن تا ثابت کنی خنگ نیستی!

نوع شماره 3

اگر در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان این شماره نحوه نگه داشتن لیوان شماست:

نکات مثبت: شما فردی آرام هستید. سخت است که شما را از لاک درونی تان خارج کنند. شاید این مسئله به این دلیل باشد که شما ذهن نسبتاً سردی دارید که به شما امکان می دهد احساسات خود را هدر ندهید و همچنین بدون آسیب از پیچیده ترین موقعیت ها خارج شوید. شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند احساسات خود را برای خود نگه دارند.

نکات منفی: این آرامش و آن سردی ظاهری، افراد را وادار می کند که در برخورد با شما محتاط باشند. سعی کنید بازتر باشید تا مردم احساس ترس نکنند. در غیر این صورت، با نشان ندادن احساسات خود، ممکن است منزوی شوید.

این آزمونم ببین: آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

نوع شماره 4

نکات مثبت: قبل از بازیگری فکر کنید شعار شماست. شما ترجیح می دهید قبل از انجام هر اشتباهی که می تواند منجر به عواقب متعددی شود، وقت خود را صرف تفکر در مورد اعمال خود کنید. در سخت ترین شرایط و همچنین در مسائل عشقی به عقل گوش می دهید.

نکات منفی: ترس از شکست می تواند باعث شود از زندگی لذت نبرید. احتیاط بیش از حد شما می تواند فرصت های زیادی را از شما سلب کند. سعی کنید در موقعیت هایی قرار بگیرید که برای دیدن جهان به گونه ای دیگر چندان مهم نیستند.

اشتباه تصویر رو گیر بیار: آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان؛ اگر ادعا میکنی باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نوع شماره 5

نکات مثبت: شما نسبت به افراد دیگر حس حساسیت بیشتری دارید. در واقع، شما آماده نیستید که فرزند درون خود را رها کنید و حتی کمتر از آن مسئولیت دیگران را بپذیرید. شما فقط اطرافتان را با افرادی احاطه کرده اید که این گونه که هستید را می پذیرند.

نکات منفی: اینقدر حساس بودن گاهی باعث می شود خیلی بچه به نظر برسید. اگر روی تقویت خودکفایی خود کار نکنید، ممکن است به یک فرد دمدمی مزاج تبدیل شوید و دیگران این را دوست نداشته باشند.

حتما ببینید: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

نوع شماره 6 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

نکات مثبت: آسایش پشتیبان شماست. بخشیدن بیشتر از خود بخشی از برنامه های شما نیست. دیگران شما را فردی می دانند که همیشه می توانند روی او حساب کنند. شما به یک برنامه سرگرم کننده نه نمی گویید، مشکلات را کنار می گذارید و فقط روی زندگی تمرکز می کنید.

نکات منفی: آدمی هستید که به معنای واقعی کلمه به ماجراجویی می‌پردازید تا مجبور به فکر کردن نباشید، گاهی اوقات از عواقبی که ممکن است اعمالتان داشته باشد، جلوگیری نمی‌کنید و ممکن است خیلی دیر شده باشد. شاید بهتر باشد در مورد مسائل مهم کمی بیشتر فکر کنید.

امیدواریم از تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

تست شخصیت شناسی ماسک: کدامیک از این ماسک ها را دوست دارید بر چهره بزنید!؟

تست شخصیت درخت فانتزی: این درخت های فانتزی اسرار درون تون رو فاش می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا