سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت درخت فانتزی: این درخت های فانتزی اسرار درون تون رو فاش می کنند!

تست شخصیت درخت فانتزی: در تست شخصیت درخت فانتزی شما می توانید احساساتی که در زندگی بر شما حاکم است را تشخیص دهید. پس بدون معطلی یک درخت را در تست شخصیت درخت فانتزی انتخاب کنید و بفهمید که واقعا چه احساسی در زندگی بر شما حاکم است. با بخش تفریح و سرگرمی مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

تست شخصیت درخت فانتزی

همان طور که اشاره شد، تست شخصیت درخت فانتزی می تواند رازهای مهمی را در شخصیت شما افشا کند. ما مطمئن هستیم که این تست شخصیت شما را شگفت زده خواهد کرد. برای انجام این تست لازم است، به تصویر نگاه کنید و درختی را که از نظر شما زیباتر است انتخاب کنید.

از دست نده: آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

تست شخصیت درخت فانتزی

.

.

اینم ببین: آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

نتایج تست شخصیت درخت فانتزی

خب حالا انتخاب خود را می توانید با نتیج درچ شده در پایین چک کنید:

.

.

.

راننده تقلبی رو تشخیص بده: آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

درخت شماره 1

اگر درخت شماره 1 را در تست شخصیت درخت فانتزی انتخاب کردید، شما فردی هستید که بیش از حد به گذشته اشتیاق دارد. شما خوش بین هستید اما دائماً به آن لحظاتی باز می گردید که آن ها را مورد علاقه خود می دانید. ترس، عدم اطمینان و ناامنی شما چیزی است که شما را به آینده مشکوک می کند. نترسید، باید یاد بگیرید در زمان حال زندگی کنید و لذت ببرید.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

درخت شماره 2

شما فردی هستید که از چالش های زندگی لذت می برید، بنابراین چالش ها و ماجراهای جدید شما را خوشحال می کند. انرژی و پشتکار زیادی دارید، اگرچه هر دو ویژگی خوبی هستند، اما می توانند شما را در تصمیم گیری عجول کند. همه چیز را آسان بگیرید و تنها به هدف فکر کنید.

آزمون چوب بر رو از دست نده: آزمون شناخت چوب بر تازه کار:کدام چوب بُر تازه کار هست و کارشو بلد نیست!؟

درخت شماره 3

اگر در تست شخصیت درخت فانتزی، درخت شماره 3 را انتخاب کردید، فردی مضطرب هستید. از فکر کردن به هزاران احتمال و آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، دست برنمی دارید. شما فردی با مسئولیت و مراقب شدید به نظر می رسید. توصیه ما این است که همه چیز را تقصیر خود فرض نکنید، بار خود را سبک کنید و به یاد داشته باشید که چیزهایی هستند که خارج از کنترل شما هستند.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

درخت شماره 4

ذاتاً فردی همدل هستید، که شما را بسیار تأثیرپذیر می کند. همه را درک می کنید و همین مسئله شما را با شراکت و مکان سازگار می کند. اگرچه این خوب است، اما ما از شما می خواهیم مراقب باشید؛ زیرا ممکن است ذات واقعی خود را از دست بدهید. شما نه تنها، باید مراقب دیگران باشید، بلکه باید از خودتان نیز مراقبت کنید.

.

.

.

امیدواریم از تست شخصیت درخت فانتزی رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

 

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

تست شخصیت شناسی جاده: دوست داری در کدام جاده با حضرت یار قدم بزنی تا بگم چجور شخصیتی داری!

چه چیزی در تصویر توجهت رو جلب کرد تا بگم انسان مهربانی با بقیه مردم هستی یا خیر!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا