سرگرمیتست بینایی

تیزبینی خود را ثابت کنید: چند تفاوت می بینید؟

تست تیزبینی: حسابی به تصویر نگاه کنید. چند تفاوت می بینید؟ اگر می خواهید میزان دید و توانایی بینایی خود را مک بزنید تست تیزبینی امروز اهل فان را از دست ندهید.

تست بینایی امروز علاوه بر لحظاتی لذت بخش می تواند توانایی و میزان دقت شما را نیز به چالش بکشد. بنابراین ارزش این را دارد که حتما آن را امتحان کنید.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

آیا شما یک تیزبین هستید!؟  این بازی های فکری می توانند توانایی های شناختی افراد را در قسمت دقت و تمرکز را گسترش دهند. تست تیزبینی با شناخت تفاوتها می تواند به خوبی شما را مورد آزمایش قرار دهد. زیرا وظیفه شما یافتن تفاوت بین دو تصویری است که در تست تیزبینی با شناخت تفاوتها به شما ارائه شده است.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

از نظر ظاهری، هر دو یکسان به نظر می رسند، اما چند تفاوت جالب وجود دارد. به صورت کلی  6 تفاوت میان دو تصویر موجود است. شما باید آنها را در 10 ثانیه شناسایی کنید.

تصویر تست تیزبینی

تست تیزبینی

پاسخ تست تیزبینی :

باید بدانید که برای موفقیت در این چالش پیچیده باید از تمام مهارت‌ها، عمدتاً چابکی ذهنی و تصویری خود استفاده کنید.آیا توانستید محل اختفای 6 تفاوت در تصاویر را پیدا کنید؟ خیلی خوب، ما درک می کنیم که بسیار پیچیده است. بنابراین، اگر همچنان به دنبال اشیاء مختلف هستید، نگران نباشید، زیرا برای یافتن پاسخ‌های صحیح فقط باید به پایین صفحه بروید.

.

.

حتما ببینید: معمای سخت: فقط باهوش ترین افراد 26 اشتباه تصویر را تشخیص میدهد

.

.

پاسخ تست تیزبینی

پاسخ تست تیزبینی

خب، آیا توانستید تمام تفاوت ها را پیدا کنید؟ ما به شما تبریک می گوییم. اما اگر نتوانستید همه را پیدا کنید نگران نباشد فقط کافیست ذهنتان را با چالش های تصویری متنوع ورزش دهید. بنابراین شما می توانید مجله اهل فان را دنبال کنید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

لینک های مرتبط:

تست بینایی نوزاد خوابیده کجاست؟ کدام بچه بیدار نیست؟

تست بینایی دستکش: آیا می توانید بین گل ها آن را ببینید؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا