سرگرمیتست بینایی

تست بینایی نوزاد خوابیده کجاست؟ کدام بچه بیدار نیست؟

تست بینایی نوزاد خوابیده: چند ده نوزاد در تصویر دیده می شود. با لباس ها و سن و سال های مختلف. همه شان به شما خیره شده اند؛ بعضی هایشان خوشحال و بعضی ناراحت یا حیرت زده به نظر می رسند!

در میان همه آن ها یک بچه کوچک به آرامی و به دور از هیاهو خوابیده است. پیدا کردنش میان این همه کودک دشوار به نظر می رسد؛ البته نه برای افرادی که در تیزبینی عالی هستند!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

تست های بینایی در وب سایت اهل فان، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند.

 

آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟! پس تست بینایی نوزاد خوابیده مناسب شماست!

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

تست بینایی نوزاد خوابیده: کدام نوزاد خوابیده است؟

.

.

.

.

.

.

.

این تست محدودیت زمانی ندارد! اگرچه هر چه زودتر پیدا کنید بهتر است

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی نوزاد خوابیده

جواب تست بینایی نوزاد خوابیده

آیا از تست بینایی نوزاد خوابیده خوشتان آمد؟ این فرصتی شد تا راجع به نوزدان چند واقعیت جالب و سرگرم کننده هم در ادامه بدانید!

1-نوزادان بینایی ضعیفی دارند

نوزادی که تازه متولد شده زیاد خوب نمی بیند. در واقع او در شکم مادر خود عملاً قادر به دیدن نیست، بنابراین بینایی نوزاد در هنگام تولد دچار شوک سنگینی از نور شده و به کندی شروع به رشد می‌کند. میدان دید او در ابتدا به بیست سانتی متر محدود می‌شود. چهار و نیم ماه وقت لازم است تا دقت بینایی نوزاد زیاد شذه و بتواند نوک یک مداد را تشخیص بدهد و در هجده ماهگی قادر به دیدن یک تار مو خواهد بود.

2-نوزاد نمی‌تواند همه رنگ ‌ها را ببیند

نوزاد در هنگام تولد همه چیز را سیاه و سفید می‌بیند. بین 5 تا 6 هفته طول می‌کشد تا او بتواند رنگ‌های سبز و قرمز را ببیند. یکی دیگر از دانستنی های جالب نوزادان این است که نوزاد فقط در حدود شش ماهگی قادر به دیدن رنگ های زرد و آبی خواهد بود؛ آنهم در صورتی‌که رنگ‌هایی که نشانش داده می‌شوند رنگ‌های بسیار تندی باشند.

3-امکان ندارد نوزاد لوس شود

در آغوش گرفتن زیاد نوزاد هرگز باعث لوس شدن او نخواهد شد، بلکه برعکس حضور شما آرامش بیشتری به او داده و نوزاد می‌فهمد تا زمانی که شما در کنارش هستید او در امنیت کامل است.

4-نوزاد صدای مادرش را به یاد می‌آورد

جنین در دوران بارداری صدا و موسیقی را می‌شنود. او در هنگام تولد صدای مادرش را تشخیص می‌دهد. شنیدن منظم یک موسیقی در دوران بارداری و گذاشتن همان موسیقی بعد از تولد نوزاد، اثری آرام بخش بر نوزاد خواهد داشت. ولی تاثیر خوب موسیقی در صورت استفاده بی‌رویه از این استرات‍ژی به سرعت از بین می‌رود.

5-نوزاد در هنگام تولد هیچ بویی ندارد

نوزادی که تازه متولد شده بوی مخصوص انسان را نمی‌دهد. به همین خاطر نباید او را با یک سگ تنها گذاشت، چون امکان دارد سگ برای دفاع از خود به او حمله ور شود. بنابراین هرگز نوزاد را بدون مراقب با یگ سگ تنها نگذارید!

6-جنین در شكم مادر خواب می ‌بیند

با نگاه كردن به سونوگرافی سه بعدی نوزاد می‌توان او را در حالت‌های مختلفی مثل گریه كردن، مكیدن شصت، خمیازه كشیدن، خوابیدن و سكسكه كردن دید. یکی از دانستنی های جالب نوزادان که برای همه جای سوال است بچه‌ای که هنوز دنیا را به چشم ندیده در خواب چه می‌بیند؟؟

 

چندتا از این حقایق جالب را می دانستید و آیا تست بینایی نوزاد خوابیده را سریع حل کردید؟!

جواب ها و یا نظرات خود را برای وب سایت اهل فان حتما ارسال کنید. 

 

لینک های مرتبط:

تست پیش بینی عشق: نیمه گمشده ات کی می آید؟!

رویای شما در زندگی چیست؟ فقط بگو اول چه دیدی؟

عجیب ترین سنت ها و جشن ها در سراسر جهان!

تست هوش پدر کودک کیست؟ 5 ثانیه وقت دارید!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا